Dacia își menține ritmul bun de vânzări de pe piața Germaniei, cea mai mare piață auto din Uniunea Europeană, și înregistrează o creștere de peste 23 de procente în luna ianuarie, raportat la aceeași lună din 2016. Mai multe mărci au înregistrat scăderi în prima lună din 2017, în pofida tendinței pozitive a pieței.
Piața auto din Germania se află în creștere, înregistrând în ianuarie un avans de 10,5 procente comparativ cu ianuarie 2016, ajungând astfel la 241.399 de autoturisme. Dacia se numără printre mărcile care au atras clienți mai mulți în acest debut de an, cu un procent semnificativ de creștere, 23,4 % și un volum ce depășește mărci europene cu blazon, precum Peugeot sau Citroen, dar și mărci asiatice, cum sunt Kia, Mitsubishi, Suzuki sau Honda. Astfel, Dacia avândut 4.485 autoturisme pe piața germană, în prima lună a anului.
Anul trecut, Dacia a vândut în Germania 49.124 de autoturisme, cu o creștere de 1,5% față de 2015. Pentru comparație, în România, Dacia a vândut, în 2016, 27.597 de autoturisme.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cele mai multe autoturisme au vândut, pe piața germană, în ianuarie, cei de la Volkswagen, urmați de Mercedes, Audi, BMW și Opel. Dintre mărcile care nu se fabrică în Germania, cele mai cumpărate au fost Skoda și Renault.
Cele mai mari plusuri au fost marcate de mărcile Tesla (151 de unități, creștere de 287%) și Lexus (315 unități, creștere 148%).
Mărcile Honda, Jeep, Land Rover, Kia și Audi au înregistrat scăderi.
Luna ianuarie este cea mai slabă pe piața germană, în mod uzual, însă vânzările de automobile se află în creștere în ultimii trei ani în această țară, reprezentând motorul principal al revenirii industriei auto din UE.