Dacia a înregistrat o creștere uriașă, de peste 50%, pe piața auto din Germania, în martie, urcând vânzările totale pe primul trimestru la peste 14.000 de unități, și o cotă de piață de 1,7%.
Dacia a vândut 5.755 unități în luna martie, în Germania, depășind astfel mărci cu tradiție în Europa și pe cea mai mare piață de automobile de pe continent. Dacia se poziționează, după primele trei luni din acest an, pe locul 17, înainte mărcilor Citroen, Mitsubishi, Mini, Suzuki sau Volvo. Creșterea pe întreg trimestrul este de 35 de procente, comparativ cu perioada similară din 2016. Dacia a juns la o cotă de piață de 1,7% în Germania.
Piața auto din Germania a cunoscut un reviriment în cea de-a treia lună, atingând un volum de 428.680 autovehicule, fiind înmatriculate cu 53,7% mai multe vehicule decât în februarie și cu 11,3% mai multe decât în martie 2016. Dintre acestea, 359.683 au fost autoturisme, cu 47,7% mai multe decât în februarie, și cu 11,4% mai multe decât în martie 2016.
Pe întreg trimestrul au fost înmatriculate un volum record de 978.196 vehicule, din care 844.684 autoturisme, cu +6,7% peste volumul din ianuarie – martie 2016. Dacia a avut a cincea cea mai mare creștere, după mărci premium sau de lux. Astfel, Tesla a cunoscut avansul cel mai mare, urmat fiind de Alfa Romeo, Lexus, Jaguar și Dacia.
Marca Volkswagen domină în continuare piața germană de automobile, cu o cotă de peste 18%, respectiv 63.384 autoturisme înmatriculate în martie și 155.476, în trimestrul 1, fiind urmată de Mercedes, Audi, BMW, Opel. Mărcile Honda și DS au avut cele mai mari scăderi, pe întreg trimestrul.