Alianța Renault-Nissan a depășit oficial VW Group la nivel global. Rezultate comune în premieră, inclusiv cu Mitsubishi, și marș triumfal către titlul de cel mai mare producător global de automobile

Alianța Renault-Nissan a depășit oficial VW Group la nivel global. Rezultate comune în premieră, inclusiv cu Mitsubishi, și marș triumfal către titlul de cel mai mare producător global de automobile
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 27 iul 2017

Alianța Renault – Nissan continuă marșul triumfal către titlul de cel mai mare producător global de automobile, după achiziția Mitsubishi. Anunțul oficial privind vânzările alianței arată un nivel de 5.268.079 automobile, mai mare decât cel anunțat de VW Group, 5.115.900 unități.

Volumul vânzărilor cumulate ale celor trei companii care compun Alianța Renault – Nissan este mai mare cu 7% față de cel de anul trecut, chiar dacă este pentru prima dată când acestea își comunică public cifrele de vânzări adunate.

Urmărește-ne și pe Google News

Alianța anunță și modelele care au contribuit la acest rezultat: de la Renault - Clio, Sandero, Megane, Captur, Duster de la Dacia, în timp ce de la Nissan sunt menționate X-Trail/Rogue, Sentra/Sylphy, Qashqai și Altima/Teana. Mitsubishi Motors, care tocmai a anunțat revenirea pe profit, a înregistrat 495.000 unități vândute, cu prognoze care depășesc 1 milion, la finale anului fiscal. Modelele sale vedetă au fost outlander și Pajero Sport.

Alianța Renault - Nissan anunță o creștere de 16 procente: prin cooptarea Mitsubishi, avem dreptul de a aspira la titlul de cel mai mare producător din lume! CITEȘTE ȘI Alianța Renault - Nissan anunță o creștere de 16 procente: prin cooptarea Mitsubishi, avem dreptul de a aspira la titlul de cel mai mare producător din lume!

Alianța Renault Nissan este și lider global al pieței de vehicule electrice, cu 481.151 unități vândute în primele șase luni. Nissan Leaf este cel mai vândut automobil electric din lume, iar Renault Zoe, cel mai vândut în Europa. Mitsubishi are, de asemenea, modelul i-Miev, care se vinde în Asia cu rezultate bune.

Carlos Ghosn, chairman and chief executive of the Renault-Nissan Alliance: „Alianța noastră lărgită este bine plasată pentru a obține potențialul său maxim, nu doar în termeni de volume, ci și oferind servicii de mobilitate de nouă generație către clienții din întreaga lume.”

Vânzările Alianței Renault Nissan se bazează pe cele 1,88 milioane de vehicule vândute de Renault Group, în creștere cu 10,4%, cu recorduri pentru Renault și Dacia, pe cele 2,89 milioane de mașini vândute, cu 5,6 procente mai multe decât anul trecut, cu creștere de peste 22 de procente în Japonia, și pe cele aproape 495.000 ale Mitsubishi Motors.

Alianța Renault Nissan este formată din Renault Group, care deține mărcile Dacia, Lada, Samsung Motors și Alpine, de Nissan Motor, care deține mărcile Nissan, Infiniti și Datsun, și Mitsubishi Motors. Renault controlează 43,4% din Nissan, în timp ce Nissan deține 15% din Renault Group. Nissan a cumpărat, anul trecut, 34% din Mitsubishi Motors.

Anul trecut, cifrele cumulate ale membrilor alianței s-au ridicat la 9,96 milioane de autovehicule. Cel mai mare producător din lume a fost VW Group, cu 10,3 milioane, urmat de Toyota, cu 10,1 milioane de vehicule. Toyota nu a anunțat încă rezultatele pe trimestrul al doilea din 2017.

viewscnt
Afla mai multe despre
renault
nissan
alianța
mitsubishi