The Corporate Legal Operations Consortium (CLOC) vine în sprijinul membrilor săi cu scopul de a contribui la viitorul profesiei juridice. Folosind o serie de sondaje, chestionare și interviuri personale, CLOC a lansat, in perioada 14-16 mai, la Bellagio Las Vegas, o inițiativă intitulată „It’s [About] Time: Defining the Future of Legal Services Delivery”. Inițiativa va evalua „evoluția colaborării și angajamentului în beneficiul consumatorilor de servicii juridice” și este dezvoltată și implementată în colaborare cu organizațiile membre CLOC: Clifford Chance, CMS, Greenberg Traurig și Pangea3.
„Am dezvoltat un cadru prin care furnizorii și consumatorii de servicii juridice pot colabora pentru a înțelege mai bine și pentru a articula așteptările în schimbare ale clienților, avand ca obiectiv, în același timp, valorizarea experienței clienților și crearea unor soluții eficiente pentru aspectele legale„, a declarat președintele CLOC, Mary Shen O „Carroll.
„Există numeroase sondaje juridice în curs de desfășurare, dar acest sondaj va fi diferit. Nu suntem aici pentru a demonstra propriile noastre ipoteze, ci pentru a colecta date care pot duce la rezultate mai bune„, a declarat Tom Romer, acționar Greenberg Traurig, care conduce echipa Innovative Client Strategies a firmei.
„Constatăm că Legal Operations Officers caută din ce în ce mai mult firmele de avocați care urmăresc colaborarea și contribuie la designul viitorului furnizării de servicii juridice„, a declarat John Craske, șef al Serviciului Juridic Design & Delivery la CMS.
„În același timp, furnizorii de servicii juridice trebuie să ofere o mai mare transparență în ceea ce privește modul de lucru„, a declarat Paul J. Stroka, directorul Legal Solutions la Pangea3, Thomson Reuters.
Articol LegalMarketing