Volumul vânzărilor Coca-Cola HBC în România a crescut cu circa 5% în primul semestru. Totodată, perioada aprilie-iunie a reprezentat al zecelea trimestru consecutiv de creștere pe piața locală a vânzărilor companiei.
Coca-Cola HBC este lider pe piața băuturilor răcoritoare în România.
Vânzările de băuturi carbogazoase ale companiei pe piața din România au crescut și ele cu aproximativ 5%, măsurate ca volum, susținute de campaniile puternice de marketing, lansarea Coca-Cola Lime și noua formula a Coca-Cola Zero.
CITEȘTE ȘI FOTO Chinezii care au cumpărat centrul comercial Armonia din Brăila, primul mall din România intrat în faliment, au primit 1,3 milioane euro de la GuvernÎn cazul apei, creșterea a fost mai mică, în timp ce vânzările de ceaiuri ready to drink (gata preparate), care include brandul Nestea, au consemnat o creștere mai puternică decât restul categoriilor.
În cazul piețelor emergente, categorie în care este inclusă și România, volumul vânzărilor a crescut cu 1,9% în primul semestru, la 533 de milioane de navete, pe fondul evoluțiilor bune din Serbia, Ucraina și România.
La nivel de grup, volumul vânzărilor Coca-Cola HBC a avansat cu 1,4%, la peste 1 miliard de navete, în timp ce veniturile au urcat cu 5,6%, la 3,2 miliarde de dolari, față de aceeași perioadă a anului trecut.
Coca-Cola HBC deține trei fabrici în România, la Ploiești, Timișoara și Vatra Dornei, și o rețea de 14 centre de distribuție.
La finele lunii iunie, Coca-Cola HBC România a inaugurat o linie de producție de mare viteză pentru îmbutelierea dozelor, în valoare de 7 milioane de euro, în fabrica de la Timișoara. Cu o capacitate maximă de producție de 90.000 de unități pe oră, în doze de 330 ml și 500 ml, noua linie va deservi atât piața românească, cât și piețele europene.
Amul trecut, Coca-Cola HBC România a avut afaceri de 2,2 miliarde de lei și un profit de 279 milioane de lei.