Producătorul și distribuitorul de alimente de origine vegetală SanoVita, preluat în 2020 de fondul american de investiții Highlander, tranzacție anunțată în premieră de Profit.ro, a raportat o cifră de afaceri de 65 milioane lei în primele nouă luni ale anului pe fondul implementării măsurilor strategice adoptate în ultima perioadă.
Compania și-a extins prezența în piață și și-a majorat vânzările pe principalele categorii de produse.
SanoVita a înregistrat o creștere de 10% a vânzărilor pe segmentele cereale, superalimente și băuturi din plante, în prezent categorii locomotivă pentru producătorul român. Compania, care a deschis pe plan local segmentul de musli, urmărește să își consolideze poziția pe piață cu noi produse în gamele granola și musli.
De asemenea, compania se află în plin proces de înlocuire a ambalajelor în acord cu tendințele de consum. Din 2022, SanoVita a investit peste 10 milioane lei în echipamente de producție, sustenabilitate energetică și alte proiecte de investiții.
”În ultimul an am lucrat intens cu toată echipa la reașezarea brandului, la reactualizarea rețetelor, lansarea de produse noi și prezentarea lor în ambalaje îmbunătățite”, a declarat Anca Pașca, CEO SanoVita, care s-a alăturat companiei în 2023. Anca Pașca are o experiență de peste 20 de ani în creșterea companiilor, atât organic, cât și prin achiziții, alături de organizații de top din FMCG precum Carrefour, Lactalis – Albalact și Avon.
În 2023, SanoVita a înregistrat o cifră de afaceri de 83 milioane lei și și-a îmbunătățit eficiența operațională, pe fondul investițiilor implementate, a consolidării echipei și a adoptării modelului de distribuție indirectă în comerțul tradițional.
Highlander Partners este o firmă americană de investiții private cu active de 3 miliarde USD, axată pe investiții pe termen lung în industrii diverse. În România, Highlander Partners este prezent de peste 6 ani și este acționarul majoritar al SanoVita și Monza-Ares.