Un magazin Apple a fost închis din cauza faptului că angajații nu au reușit să scape de ploșnițe.
De mai multe săptămâni, magazinul Apple de pe Fifth Avenue, vis-a-vis de Central Park, este gazda ploșnițelor care au forțat angajații să-și țină hainele de schimb izolate în saci de plastic.
În ciuda infestației, care conform unora dintre angajați a implicat un număr foarte mare de insecte, compania americană nu a luat nicio măsură vreme de mai multe săptămâni și nici nu și-a avertizat clienții.
Apple a decis, în cele din urmă, să închidă temporar magazinul pentru dezinsecție, dar abia după ce informația ajuns însoțită de fotografii pe rețelele de socializare.
CITEȘTE ȘI Foxconn va produce iPhone-uri în IndiaAtipic pentru PR-ul Apple și probabil dovadă a faptului că era o mare problemă, unii din angajații magazinului au povestit presei despre ploșnițele din magazinul din New York întins pe mai multe etaje.
Înainte ca Apple să acționeze, angajații companiei au povestit chiar că au adus un beagle pentru a lua urma ploșnițelor.
Ploșnițele au fost descoperite și în biroul unuia dintre managerii magazinului.
Într-un final, chiar după cel mai recent sfârșit de săptămână, conducerea magazinului a anunțat angajații că problema ar fi fost rezolvată.
Magazinul de pe Fifth Avenue, care reprezintă un adevărat simbol pentru Apple, este în prezent închis pentru dezinsecție și nu se știe când va fi redeschis.
@Apple @NYCDCA bed bugs at apples 5th Avenue location has employees putting their belongings in bags while they work?! pic.twitter.com/AHeuSji5YS
— Brayden Cohen (@maestrocohen) April 15, 2019