Compania Rottco, care a lansat anul trecut proiectul unei rețele de stații de carburanți cu benzinarii independenți din România, vrea să-și extindă portofoliul la 100 de benzinării până la sfârșitul acestui an, de la 60 în prezent, a declarat, la Profit Energy.forum, proprietarul și șeful Rottco, Paul Pop.
Conferința este organizată cu sprijinul OMV Petrom și Hidroelectrica, cărora le mulțumim pentru participare
"Avem deocamdată 60 de benzinării pe partea de servicii și vrem să ajungem la 100 spre sfârșitul anului. Oferim deocamdată integrare în sistemul informatic online și call center 24h/24, urmează negocieri pentru partea de brand și de integrare a bazelor de date", a spus Pop.
Paul Pop a fost director în cadrul Lukoil între 1998 și 2000 și director de vânzări, managing director și președinte al consiliului de administrație al Rompetrol Downstream între 2001 și 2006. Ulterior, Paul Pop și-a lansat propria afacere în domeniul distribuției de produse petroliere, firma Rottco, fondată în 2007.
CITEȘTE ȘI Ajutoare de stat de peste 181 milioane euro pentru investiții în cogenerare și producătorii de energie regenerabilăOmul de afaceri a demarat anul trecut proiectul Synergy, care a presupus crearea unei rețele românești de benzinării, cu brand propriu și strategie bine definită pe piață, în care să intre benzinării independente. El a vizat atragerea în cadrul proiectului a benzinăriilor numite "white station", categorie în care intră stațiile private neafiliate și fără brand.
Rottco joacă rolul de integrator și finanțează în mare parte standardizarea, integrarea și interoperarea informațională a serviciilor. De asemenea, firma lui Paul Pop coordonează strategiile de marketing și publicitate la nivel de rețea.
Benzinăriile din categoria white station trebuie să îndeplinească mai multe condiții pentru a fi acceptate în noua rețea. Astfel, stațiile trebuie să fie funcționale, să fie situate în orașe și pe rute importante, trebuie să dispună de magazine și să aiba vânzări de cel puțin 2 - 3 metri cubi de carburanți pe zi, în medie. De asemenea, benzinăriile nu trebuie să comercializeze marfă contrafăcută.