ULTIMA ORĂ Nou incident la Marriott. Datele personale pentru peste 5 milioane de clienți ai hotelurilor au fost expuse

ULTIMA ORĂ Nou incident la Marriott. Datele personale pentru peste 5 milioane de clienți ai hotelurilor au fost expuse
scris 1 apr 2020

Datele personale pentru 5,2 milioane de clienți ai hotelurilor Marriott au fost expuse în urma unei accesări ilegale, clienții respectivi fiind anunțați ieri, prin e-mail, despre acest incident. În noiembrie 2018, corporația a mai trecut printr-un incident similar, când datele personale pentru circa 500 de milioane de clienți ai hotelurilor Starwood, cumpărate în 2016 de Marriott, inclusiv Sheraton, brand prezent în România, au fost accesate tot ilegal.

Sixt Group România - Partener de mobilitate în Programul National de Educație pentru Siguranță în România dezvoltat de Asociația E.D.I.T. CITEȘTE ȘI Sixt Group România - Partener de mobilitate în Programul National de Educație pentru Siguranță în România dezvoltat de Asociația E.D.I.T.
Urmărește-ne și pe Google News

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

La acel moment, acțiunile grupului hotelier au scăzut pe bursă.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

UPDATE 15.14 După ce acțiunile Marriott s-au depreciat ieri cu 1,77%, acum sunt în scădere cu 8,42%, în tranzacțiile pre-market.

Hotelurile operate și francizate sub brandurile Marriott folosesc o anumită aplicație pentru a ajuta la furnizarea de servicii pentru oaspeți.

EXCLUSIV Proprietarii de restaurante se reprofilează după ce Guvernul le-a închis localurile. Mircea Dinescu intră pe nișa de livrări și le va trimite pachete clienților. Cu tot cu lăutari purtând măști medicale CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Proprietarii de restaurante se reprofilează după ce Guvernul le-a închis localurile. Mircea Dinescu intră pe nișa de livrări și le va trimite pachete clienților. Cu tot cu lăutari purtând măști medicale

Noua încălcare de securitate a fost descoperită la sfârșitul lunii februarie și se apreciază că a început de la jumătatea lunii ianuarie, clienții fiind însă anunțați ieri.

Au fost expuse informații precum datele personale și de contact ale clienților, informațiile despre contul de fidelitate, programele de fidelizare ale companiilor aeriene și preferințe de cameră. Acestea includeau numele persoanelor, adresele poștale, adresele de e-mail, numerele de telefon și zilele de naștere.

Compania susține că nu are motive să creadă că numerele permisului de conducere auto, numerele de identificare naționale, numerele de pașaport sau informațiile de plată au fost compromise. Cu toate acestea, încălcarea este încă investigată.

EXCLUSIV Justiția a blocat sistarea furnizării apei potabile într-o comună din Dolj, invocând coronavirus CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Justiția a blocat sistarea furnizării apei potabile într-o comună din Dolj, invocând coronavirus

Grupul Marriott are un portofoliu compus din peste 20 de mărci de hoteluri printre care Courtyard, Fairfield Inn, Ritz - Carlton, Bulgari Hotels și JW Marriott Hotels.

În România, JW Marriott Bucharest Grand Hotel este un hotel de cinci stele din București, deschis în anul 1999.

În octombrie 2019, Apex Alliance Hotel Management a deschis primul hotel Marriott din România sub brandul Courtyard.

viewscnt
Afla mai multe despre
starwood
marriott
date
furt date
atac cibernetic