Producătorul american de suplimente alimentare USANA, cu venituri de peste 1 miliard dolari, intră pe piața din România, la un deceniu după rivalii de la Herbalife

Producătorul american de suplimente alimentare USANA, cu venituri de peste 1 miliard dolari, intră pe piața din România, la un deceniu după rivalii de la Herbalife
scris 4 apr 2018

Compania americană de suplimente alimentare și produse de îngrijire personală USANA Health Science va intra pe piața din România din luna iunie a acestui an. Pătrunderea USANA în România survine la un deceniu de la intrarea rivalului Herbalife pe piața locală.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

De ce este important: Compania americană este una dintre cele mai importante pe această nișă, având anul trecut venituri de circa 1,1 miliarde de dolari, în creștere față de anul anterior. De altfel, veniturile companiei se află de mai mulți ani pe un trend ascendent. Profitul net raportat de companie în 2017 a însumat însă circa 63 de milioane de dolari, în scădere de la peste 100 milioane dolari în 2016.

Urmărește-ne și pe Google News

Mai este interesant: În vara anului 2016, rivalul celor de la USANA, Herbalife, specializată de asemenea în comercializarea de produse cosmetice și suplimente nutritive, a ajuns la un acord cu Comisia Federală pentru Comerț (FTC) a Statelor Unite, covenind să plătească 200 de milioane de dolari pentru a evita acuzația că ar fi o schemă piramidală.

De asemenea interesant: Piața suplimentelor alimentare din România s-a dublat în ultimii ani, ajungând la circa 700 de milioane de lei, prognoza fiind că aceasta va atinge valoarea de 1 miliard de lei până cel târziu în 2021.

Fondată în 1992, USANA este listată pe bursa de la New York, având o capitalizare de piață de peste 2 miliarde de dolari și o prezență, din vară, în 24 de țări

BAT România, devenită recent centru regional, are o nouă conducere CITEȘTE ȘI BAT România, devenită recent centru regional, are o nouă conducere

USANA se aseamănă în multe privințe cu Herbalife, intrată pe piața din România în 2008, ambele companii promovându-și produsele prin intermediul Multi Level Marketing.

Rivalii de la USANA intenționează să se extindă, tot de anul viitor, pe lângă România, și pe piețele din Italia, Spania și Germania, ajungând astfel să fie prezenți în 24 de țări.

viewscnt
Afla mai multe despre
usana
herbalife
suplimente alimentare
romania
mlm