Producătorul de etichete autoadezive Sunimprof Rottaprint a raportat în 2017 o cifră de afaceri de peste 19,8 milioane de euro, în creștere cu 21% față de anul precedent, și investiții în tehnologie și software de 2 milioane de euro.
Compania se menține pe un trend ascendent și în primele trei luni ale anului 2018, înregistrând o creștere de 7% față de aceeași perioadă a anului trecut. Pentru 2018, reprezentanții companiei estimează o creștere de 10% a afacerilor.
Potrivit datelor companiei, exporturile au reprezentat 24% din totalul cifrei de afaceri înregistrată în 2017, având livrări în 14 țări din Europa, Asia și Statele Unite ale Americii. De asemenea, numărul de clienți al companiei a crescut cu circa 10% în 2017 față de anul precedent.
CITEȘTE ȘI Mediul de afaceri acuză Primăria Capitalei că nu respectă legea achizițiilor publice și acordă discreționar contracte noilor companii municipaleCele mai solicitate produse sunt etichetele imprimate și capacele de iaurt, având o pondere de 65% din totalul comenzilor. În topul industriilor care au solicitat serviciile companiei în 2017, industria prelucrătoare conduce clasamentul cu un procent de 69%. În ceea ce privește sectoarele de activitate, 38% dintre clienți provin din domenii precum fabricarea produselor lactate și a brânzeturilor, fabricarea produselor din carne (inclusiv carne de pasăre), prelucrarea și conservarea cărnii, producția de băuturi răcoritoare nealcoolice, producția de ape minerale și alte ape îmbuteliate, fabricarea pâinii, a prăjiturilor și a produselor de patiserie.
Cu o experiență de 27 ani, compania românească cu sediul în Apahida, Cluj, deține 4 centre logistice în România: la Timișoara, Brașov, Ilfov, Pașcani și două centre logistice în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 250 de angajați.