Producătorul de etichete autoadezive Sunimprof Rottaprint a raportat în 2017 o cifră de afaceri de peste 19,8 milioane de euro, în creștere cu 21% față de anul precedent, și investiții în tehnologie și software de 2 milioane de euro.
Compania se menține pe un trend ascendent și în primele trei luni ale anului 2018, înregistrând o creștere de 7% față de aceeași perioadă a anului trecut. Pentru 2018, reprezentanții companiei estimează o creștere de 10% a afacerilor.
Potrivit datelor companiei, exporturile au reprezentat 24% din totalul cifrei de afaceri înregistrată în 2017, având livrări în 14 țări din Europa, Asia și Statele Unite ale Americii. De asemenea, numărul de clienți al companiei a crescut cu circa 10% în 2017 față de anul precedent.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cele mai solicitate produse sunt etichetele imprimate și capacele de iaurt, având o pondere de 65% din totalul comenzilor. În topul industriilor care au solicitat serviciile companiei în 2017, industria prelucrătoare conduce clasamentul cu un procent de 69%. În ceea ce privește sectoarele de activitate, 38% dintre clienți provin din domenii precum fabricarea produselor lactate și a brânzeturilor, fabricarea produselor din carne (inclusiv carne de pasăre), prelucrarea și conservarea cărnii, producția de băuturi răcoritoare nealcoolice, producția de ape minerale și alte ape îmbuteliate, fabricarea pâinii, a prăjiturilor și a produselor de patiserie.
Cu o experiență de 27 ani, compania românească cu sediul în Apahida, Cluj, deține 4 centre logistice în România: la Timișoara, Brașov, Ilfov, Pașcani și două centre logistice în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 250 de angajați.