Startup-ul românesc de tehnologie care vrea să extindă ciclul de viață al articolelor fashion de lux și să le facă accesibile pieței mass-market, Dressingz, lansează o campanie de finanțare pe platforma de crowdfunding Rōnin.
Compania țintește obținerea unei finanțări în valoare de maximum 500.000 de euro care să susțină eforturile actuale de creștere. Până în prezent, Dressingz a atras investiții de 300.000 euro, evaluarea curentă a afacerii fiind de 3,5 milioane de euro.
Prima rundă de finanțare de la investitori privați, de 300.000 euro, a permis dezvoltarea MVP-ului și sustinerea operațiunilor si eforturilor de marketing din 2022. Dressingz a integrat până în prezent 10 branduri fashion care susțin revânzarea prin intermediul voucherelor de reduceri.
CITEȘTE ȘI Regulamentul Parcului Natural Văcărești a fost aprobat. Focul, materialele pirotehnice, fumatul, vehiculele motorizate, inclusiv trotinetele electrice sunt interzise în delta din sudul CapitaleiDressingz operează printr-un website și o aplicație de mobil, plus un showroom fizic și un depozit în București.
Și Bankata, startup de tehnologie care înlocuiește toate aplicațiile bancare din telefonul unui utilizator pentru administrarea tuturor produselor financiare într-un singur loc, lansează o campanie de finanțare pe platforma Ronin prin care țintește obținerea unei finanțări în valoare de maximum 150.000 de euro, parte dintr-o rundă extinsă de până la 350.000 de euro. Până în prezent, Bankata a atras investiții de 188.000 euro, evaluarea curentă a afacerii fiind de 2,8 milioane de euro.
Bankata are în acest moment circa 10.000 de utilizatori noi lunari, din care 2.000 aplică pentru un produs. Există un venit lunar recurent de 3.000 euro și target să ajungă la 10.000 euro până în luna iunie 2023.
Anul trecut a intermediat contractarea a circa 100 de produse de creditare cu valoarea totală de peste 1 milion de euro.