Ford a decis să schimbe partenerul pentru zona de creație publicitară, renunțând la cei de la WPP (care include Ogilvy, J. Walter Thompson, Young & Rubicam etc.) în favoarea unui alt jucător de nivel global, BBDO. WPP va rămâne alături de Ford pe partea de media planning, media buying, precum și agenție pentru marca premium Lincoln.
BBDO va începe să lucreze pentru Ford de la 1 noiembrie, potrivit anunțului Ford, în cadrul unei strategii de publicitate gândită de șefii companiei care ar trebui să aducă o eficientizare a costurilor în valoare de 150 de milioane de dolari anual. Compania a mai anunțat că va crea 100 de noi poziții de marketing in-house la nivel global.
În România, grupul BBDO deține agenția Graffiti, prima agentie publicitară înființată în România după Revoluție.
CITEȘTE ȘI Uzina Dacia, la capacitate maximă în septembrieFord Motor Company se află în plin proces de reorganizare la nivel global, în cadrul unui plan amplu pus la punct de CEO-ul Jim Hackett. Acesta a anunțat anterior că țintește reduceri de costuri de 25,5 miliarde în acest an, jumătate din sumă fiind din cheltuieli de vânzări și marketing, inclusiv publicitate.
CEO-ul BBDO, Andrew Robertson, a declarat că „Astăzi este o zi mare, mare. Avem un minunat nou brand pe care să-l ajutăm să se consolideze”.