Audi a realizat un volum de vânzări de 139.150 de automobile în luna septembrie, la nivel global, o scădere cu 22 de procente față de 2017, care a fost oricum un an record. Rezultatele au fost influențate serios de efectele WLTP, standardele care au creat probleme unui număr foarte mare de constructori auto.
Potrivit celor de la Audi, de vină pentru declinul vânzărilor din septembrie au fost „showroom-urile tot mai goale și restricțiile de vânzare a modelelor din portofoliu”, care au contrabalansat vânzările bune din lunile anterioare, stimulate de promoțiile mașinilor din stoc.
Rezultatul global, cu o scădere de 39%, a fost generat de vânzările din Europa, acolo unde s-au produs efectele WLTP și unde numărul mașinilor livrate a scăzut cu 55,5% față de anul trecut. Pe celelalte piețe, rezultatele au fost bune, cu o creștere de 12,5% în China (65.767 unități) și 1,2% în America de Nord (19.350 unități). Din ianuarie, Audi a vândut 1,4 milioane de automobile, cu 2% mai multe decât în 2017.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Așteptăm provocări în lunile care urmează și răspundem activ situației”, a declarat Bram Schot, președinte interimar al Consiliului de Administrație și responsabil cu vânzările și marketingul în cadrul Audi AG. „Săptămână după săptămână avem mai multe variante de motoare și transmisii în portofoliul nostru și feedback-ul pentru noile modele este pozitiv”. Compania estimează că rezultatele din acest an vor fi comparabile cu cele de anul trecut, în pofida fluctuațiilor pe termen scurt.
În Europa, Audi estimează că vor fi cele mai mari fluctuații datorate standardelor de teste WLTP și scenariilor de lansări și retrageri în cadrul ofensivei de modele.