Cel mai mare operator de autocare din Europa, FlixBus, a cărui intrare pe piața românească a fost anunțată încă din luna iulie de Profit.ro, a ajuns, în numai 3 luni de activitate, să-și extindă rețeaua și să asigure transportul dinspre 10 orașe din România către 36 de destinații din cinci state europene.
Din luna august, de când firma nr. 1 în Europa și-a extins acoperirea, statele europene în care ajung autocarele FlixBus plecate din București, și care trec apoi prin Ploiești, Brașov, Făgăraș, Sibiu, Sebeș, Deva, Lugoj, Timișoara și Arad, sunt: Austria, Germania, Slovenia, Italia și Republica Cehă.
Potrivit companiei, care invocă un sondaj propriu, 75% dintre pasagerii din regiunea Europei Centrale și de Est călătoresc pentru a-și vizita prietenii și rudele, pentru a merge în vacanță sau în city break.
Compania susține că cei peste 60% dintre călătorii din regiunea Europei Centrale și de Est care au optat pentru serviciile sale, deși nu au mai călătorit niciodată cu FlixBus, preferă “simplitatea de planificare a cursei și de cumpărare de bilete, informațiile actualizate privind reducerile de preț prin aplicația mobilă, gratuitatea pentru 2 piese de bagaj, accesul Wi-Fi gratuit, locul garantat într-unul dintre autocarele noi cu aer condiționat și cu spațiu suplimentar pentru picioare, precum și gratuitatea anulării sau refacerii rezervării online cu până la 15 minute înainte de plecare, rețeaua extinsă de curse, confortul și siguranța în timpul călătoriilor către cele mai îndepărtate orașe europene”.
“Mulți dintre pasagerii noștri călătoresc cu noi pentru că suntem mai aproape de ei la nivel personal. Avem grijă de ei tot drumul și am depus mari eforturi pentru ca sistemul de peste 5.000 de angajați și peste 250 de parteneri de transport cu autocarul să funcționeze la cele mai înalte standarde, mai ales atunci când vine vorba de satisfacția și de siguranța clientului”, a declarat Petra Milanović, PR Manager pentru regiunea FlixBus ECE Sud.
Toate biletele sunt disponibile pe www.FlixBus.ro, în aplicația FlixBus sau la agențiile de turism partenere. Cu aplicația mobilă gratuită FlixBus pentru iOS, Windows și Android, clienții pot verifica disponibilitatea curselor și informații despre călătoria lor, își pot rezerva biletul și pot folosi instrumentul de navigare pentru a găsi stația de plecare.
Profit.ro a anunțat încă din luna august că FlixBus și-a lansat o aplicație mobilă în limba română, menită a simplifica întregul proces de călătorie, atât pentru pasageri, cât și pentru șoferi.
Aplicația mobilă, realizată în 16 limbi europene, printre care și română, este disponibilă pentru Android și iOS și poate fi descărcată cu ușurință de la Windows, Apple, Google Play Store sau din magazinul de aplicații Amazon. Aplicația permite plata biletelor în 12 monede europene prin PayPal, card de credit sau de debit. Aplicația oferă și descrierea stațiilor de autocar, localizează călătorul (dacă serviciul de localizare este activat) și prezintă navigarea până la cea mai apropiată stație de autocar. Biletele sunt electronice, iar pasagerii le au pe propriul smartphone sub formă de cod QR.
FlixBus este un furnizor european de servicii de transport de persoane pe distanțe lungi și o marcă a grupului FlixMobility. FlixBus a fost fondată și s-a lansat în 2013, în Germania, după liberalizarea pieței naționale. Oferind 100.000 de curse zilnice către 900 de destinații din 20 de țări, FlixBus este, în prezent, cea mai mare rețea de autocare pe distanțe lungi din Europa.
În 2015, FlixBus a transportat 20 de milioane de călători în întreaga Europă. Până în 2016, furnizorul de călătorii se așteaptă la o creștere cu 50% și la un număr total de 30 de milioane de călători.
O combinație de tech-startup, platformă de e-commerce și companie de transport, FlixBus colaborează cu sectorul tradițional de IMM-uri.
FlixBus a intrat pe piața românească printr-un contract de parteneriat exclusiv încheiat cu compania autohtonă de transport Atlassib.