Dana Mitan, Call Me Cake: Totul a început cu joaca din bucătărie; plănuim 2 sau chiar mai multe locații în galeriile comerciale ale marilor retaileri

Dana Mitan, Call Me Cake: Totul a început cu joaca din bucătărie; plănuim 2 sau chiar mai multe locații în galeriile comerciale ale marilor retaileri
scris 21 nov 2022

Tânăra antreprenoare Dana Mitan, care a fondat atelierul de prăjituri artizanale Call Me Cake după o perioadă de “joacă” în bucătărie, se pregătește acum să ducă afacerea la nivelul următor: a contractat o finanțare BT Mic pentru promovare online, dezvoltarea mărcii și noi echipamente de producție, și vrea să deschidă cel puțin 2 locații în galeriile comerciale ale marilor retaileri. 

Absolventă a facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității București și pasionată de gastronomie , Dana a început să experimenteze diverse preparate în urmă cu 10 ani și în scurt timp a devenit „bucătarul de serviciu” pentru familie și prieteni.

Vasile Ene, procesator de miere pentru HoReCa: Nu credeam că piața este atât de rigidă în a accepta un produs puțin mai scump, dar de o calitate superioară CITEȘTE ȘI Vasile Ene, procesator de miere pentru HoReCa: Nu credeam că piața este atât de rigidă în a accepta un produs puțin mai scump, dar de o calitate superioară
Urmărește-ne și pe Google News

Ulterior, Dana a luat lucrurile în serios, a urmat cursuri de calificare, a studiat rețete, preparate, ingrediente și a realizat că poate crea o afacere prin muncă și pasiune.

În 2017, a aplicat pentru un proiect prin programul Start Up, beneficiind de o finanțare de 40.000 de euro.  Fondurile nu au fost însă suficiente pentru a susține afacerea aflată la început de drum, așa că tânara a venit și cu surse proprii, astfel încât investiția a totalizat peste 150.000 de euro, pentru dezvoltare business-ului și amenajarea a două laboratoare.

Afacerea a ajuns să fie autosustenabilă în urmă cu doi ani și a continuat cu o finanțare contractată de la BT Mic, destinată în primul rând promovării online și dezvoltării mărcii CALL ME CAKE, dar și dotării spațiilor de producție cu noi echipamente.

“Finanțarea a acoperit nevoia de lichiditate - am deblocat plăți, am realizat un flux mai operativ – aprovizionare, plăți. Am fost plăcut surprinși de operativitatea cu care ne-a fost aprobat creditul, de buna comunicare cu echipa BT Mic și de deschiderea băncii de a finanța afaceri mici autohtone”, spune pentru Profit.ro Dana Mitan.

Ea se așteaptă pentru următorii ani la o creștere a vânzărilor de circa 20% pe an. Planul antreprenoarei este de a deschide cel puțin 2 locații în galeriile comerciale ale marilor retaileri, astfel încât Call Me Cake să devină, în următorii 5 ani, una dintre cele mai vizibile cofetării pe segmentul produselor proaspete cu ingrediente naturale.

Afacere la 20 de ani: Finisaje premium și decorațiuni din piatră naturală, produse la Cisnădie CITEȘTE ȘI Afacere la 20 de ani: Finisaje premium și decorațiuni din piatră naturală, produse la Cisnădie

În laboratorul din București sunt produse zilnic torturi, prăjituri, cheesecake-uri, cozonaci, cupcakes, macarons, checuri, turtă dulce, biscuiți și bezele, fără produse congelate sau semipreparate.

“Am învățat că legile antreprenoriatului țin de crearea și promovarea produsului, tenacitatea și munca susținută zi de zi, cunoașterea competitorilor, organizarea unei echipe performante, învățarea și adaptarea la modificările legislației, determinarea profesională și personală”, sintetizează Dana experiența celor 4 ani de antreprenoriat.

Acest articol este parte din proiectul de susținere a afacerilor mici, powered by BT Mic. Pe lângă partea de finanțare, BT Mic este alături de antreprenorii săi prin programe de educație antreprenorială și de accelerare, precum și prin campanii de promovare a acestora

viewscnt
Afla mai multe despre
dana mitan
call me cake