IKEA reduce prețurile, remarcând “subțierea portofelelor”: 2023 a fost anul în care am întors foaia

IKEA reduce prețurile, remarcând “subțierea portofelelor”: 2023 a fost anul în care am întors foaia
scris 13 oct 2023

IKEA, cel mai mare retailer de mobilă, a început să reducă prețurile produselor comercializate, după un an marcat de o inflație în creștere și de “subțierea portofelelor” consumatorilor.

Cum poți ieși din piața locală pentru a te impune în alte țări, Așteptările de Black Friday, Analiza datelor privind evoluția pieței și perspective pentru perioada următoare, Cum se poate îmbina eficient canalul de vânzare online cu magazinul fizic, Cum îți faci strategia de pricing a produsului, Sfaturi pentru antreprenori la început de drum, când decid lansarea unui magazine online sunt doar o parte dintre temele care vor fi discutate la Profit E-commerce - Ediția a IV-a, programat să fie organizat pe 23 octombrie. Evenimentul, care va fi transmis în direct și la PROFIT NEWS TV, este organizat cu sprijinul Alpha Bank, Mastercard, Nordis Group, Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO), eShopTen, UniCredit Bank

Detalii AICI

Gigantul suedez a deschis recent cel de-al treilea său magazin din România, la Timișoara și pregătește construcția unui nou magazin, la Iași.

Urmărește-ne și pe Google News

Grupul operează acum reduceri de prețuri pentru o serie de produse, inclusiv un discount de 20% în cazul popularului său raft pentru cărți “Billy”.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
DOCUMENT&FOTO - IKEA intră într-un nou oraș din România, tatonat discret de peste 10 ani CITEȘTE ȘI DOCUMENT&FOTO - IKEA intră într-un nou oraș din România, tatonat discret de peste 10 ani

"Cred că 2023 a fost anul în care am întors foaia în ceea ce privește prețurile și am început să le reducem din nou", a declarat Jon Abrahamsson Ring, directorul general al Inter IKEA, citat de Bloomberg.

Vânzările IKEA au atins un nou record în anul fiscal 2023, la 47,6 miliarde de euro, în urcare cu 7,3% în ritm anual după ajustarea la impactul valutar, pe fondul creșterilor de preț operate anul trecut și în prima jumătate a acestui an, care au compensat scăderea volumelor, a spus Ring.

Șeful Inter IKEA a precizat că vânzările sunt afectate nu doar de competiția în creștere între companii, dar și din cauză că portofelele consumatorilor “devin mai subțiri”, subliniind modul în care criza actuală a costului vieții continuă să influențeze negativ cererea la nivel global.

Bloomberg: România poate fi un exemplu pentru Ucraina în drumul de aderare la UE. România a lucrat la propriul miracol economic, în timp ce Polonia s-a certat CITEȘTE ȘI Bloomberg: România poate fi un exemplu pentru Ucraina în drumul de aderare la UE. România a lucrat la propriul miracol economic, în timp ce Polonia s-a certat

Retailerul suedez a majorat prețurile pentru francizați la începutul anului, pe fondul creșterii vertiginoase a costurilor în lanțul său de aprovizionare. Din luna mai, această presiune a scăzut, deoarece "prețurile materiilor prime, costurile de transport merg în direcția corectă", potrivit lui Ring.

IKEA a continuat să dezvolte formate mici de magazine, adăugând peste 70 de unități la rețeaua sa globală. De asemenea, a intrat pe o nouă piață în America de Sud, prin deschiderea unui magazin în Columbia.

În 2022, grupul suedez a anunțat că va investi 3 miliarde de euro pentru dezvoltarea și extinderea rețelei de magazine până la finele acestui an, inclusiv în România, o mare parte din sumă fiind destinată transformării magazinelor existente de la periferiile orașelor, astfel încât acestea să poată fi folosite și ca centre de distribuție pentru comenzile online.

 

viewscnt
Afla mai multe despre
ikea
reduceri preturi ikea
inflatie
costul vietii
vanzari retail
vanzari ikea