Xerox Romania a câștigat din nou corespondența Fiscului, pentru 20 milioane lei pe 4 ani

Xerox Romania a câștigat din nou corespondența Fiscului, pentru 20 milioane lei pe 4 ani
scris 18 mai 2017

Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF) a atribuit Xerox Romania Echipamente și Servicii contractul pentru furnizarea serviciilor de tipărire a corespondenței adresată contribuabililor. Estimat la 35,2 milioane de lei, fără TVA, contractul a fost încheiat în final pentru 20,5 milioane de lei, fără TVA, pe următorii 4 ani.

La licitație au depus oferte și Zipper Services Cluj-Napoca, Inform Lykos și asocierea formată din European Funds Invest și Stefadina Comserv.

Urmărește-ne și pe Google News

Contractul constă în trimiterea unui număr de 76,8 milioane de plicuri.

CEJ va judeca din nou ”dreptul de a fi uitat” din rezultatele căutărilor online CITEȘTE ȘI CEJ va judeca din nou ”dreptul de a fi uitat” din rezultatele căutărilor online

“Prin prestarea acestor servicii se asigură tipărirea centralizată a întregii corespondențe ce este adresată contribuabililor de către ANAF, rezultatul final fiind documentul fiscal anvelopat în plic personalizat ANAF sau colet (denumit pe scurt "trimitere finalizata") ce trebuie comunicat contribuabililor persoane fizice și juridice din țară, prin intermediul unui operator postal”, se arată în anunțul licitației.

Anterior, serviciile de tipărire și transmitere a informărilor ANAF către contribuabili au fost prestate tot de Xerox România, pentru 14,99 milioane de lei, fără TVA, de la un estimat de 16,3 milioane de lei, fără TVA.

Contractul a fost încheiat în urma unei licitații în august 2014 și a avut o durată de doi ani.

viewscnt
Afla mai multe despre
anaf
xerox
corespondenta
contract
licitatie
contribuabili