Vodafone trebuie să plătească unui client daune morale de 10.000 lei pentru conduită contractuală abuzivă

Vodafone trebuie să plătească unui client daune morale de 10.000 lei pentru conduită contractuală abuzivă
scris 12 mar 2018

Judecătoria Sector 1 a obligat Vodafone Romania să plătească unui client despăgubiri morale de 10.000 de lei pentru conduită contractuală abuzivă, plus cheltuieli de judecată de aproape 3.000 de lei, potrivit datelor consultate de Profit.ro. De asemenea, instanța a constatat că subsidiara locală a grupului britanic Vodafone, al doilea jucător de telefonie mobilă, a restricționat abuziv serviciile furnizate clientului, precum și caracterul abuziv al unei clauze privind rezilierea contractului. Decizia nu este definitivă și poate fi contestată cu apel la instanța superioară.

Profit.ro a anunțat, în februarie, că Vodafone Romania a pierdut anul trecut, printr-o decizie definitivă și irevocabilă, apelul înaintat împotriva unei hotărâri a Tribunalului București (TB) din noiembrie 2015, care a decis ca operatorul de telefonie mobilă să elimine mai multe clauze abuzive legate de despăgubirile pe care clienții trebuie să le achite companiei dacă reziliază contractele înainte de expirarea duratei minime a acestora.

Urmărește-ne și pe Google News
Telekom atacă la instanța superioară decizia de eliminere a taxei de reziliere anticipată a abonamentelor CITEȘTE ȘI Telekom atacă la instanța superioară decizia de eliminere a taxei de reziliere anticipată a abonamentelor
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Prin decizia adoptată, Judecătoria Sector 1 a constatat abuzivă o clauză din două contracte care face referire la obligarea abonatului la plata unei despăgubiri în cazul încetării contractului înainte de expirarea perioadei minime contractuale stabilite.

În plus, instanța a mai constat "caracterul nedatorat" al unei sume totale de peste 700 de lei, achitată de client în urma facturilor emise de Vodafone Romania.

UPC Romania contestă o amendă pentru inducerea în eroare a clienților cu sintagma “nelimitat”, dar pierde ciudat un proces cu Fiscul CITEȘTE ȘI UPC Romania contestă o amendă pentru inducerea în eroare a clienților cu sintagma “nelimitat”, dar pierde ciudat un proces cu Fiscul

“Obligă pârâta la plata către reclamant a sumei de 10.000 lei, reprezentând daune morale, pentru conduită contractuală abuzivă. Respinge în rest cererea de chemare în judecată, ca neîntemeiată. Obligă pârâta la plata către reclamant a sumei de 2.917,86 lei reprezentând cheltuieli de judecată, din care 240 lei taxa judiciară de timbru, respectiv 2.677,86 lei onorariu avocat. Cu apel în 30 zile de la comunicare, care se depune la Judecătoria Sector 1 București. Pronunțată în ședință publică, 08.03.2018”, se arată pe pagina web a instanței.

Parte a grupului britanic de telecomunicații Vodafone, subsidiara locală avea 9,94 milioane de clienți la finele lunii decembrie 2017, în creștere cu 5,2% față de finele anului 2016.

viewscnt
Afla mai multe despre
vodafone
client
instanta
litigiu
clauze abuzive
daune morale