Vodafone România avea 9,94 milioane de clienți la finele anului 2017, în creștere cu 5,2% față de decembrie 2016, potrivit datelor grupului britanic de telecomunicații.
Din numărul total de clienți, 9,22 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile.
Venitul mediu pe utilizator (ARPU) a fost de 6 euro în ultimul trimestru al anului 2017, comparativ cu 6,1 euro în trimestrul precedent și cu 6,2 în T3 2016.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Veniturile din servicii în T4 2017 au ajuns la 182,3 milioane de euro, în creștere cu 2,2% față de perioada similară a anului precedent, în termeni organici. În primele 9 luni ale anului fiscal 2017 - 2018, care se încheie la 31 martie, veniturile operatorului au cumulat 546,9 milioane de euro, cu 2,8% mai mult față de perioada similară a anului fiscal 2016 - 2017.
La 31 decembrie 2017, abonații serviciilor mobile reprezentau 40% din baza totală de clienți ai serviciilor mobile Vodafone România, iar utilizatorii de cartel - 60%, comparativ cu 41%, respectiv 59%, ponderile înregistrate în aceeași perioadă a anului trecut.
“Ultimele trei luni ale anului 2017 au adus o creștere puternică a bazei de clienți, pe fondul creșterii ratei de penetrare a smartphone-urilor, în special pe segmentul clienților de servicii 4G, care s-a extins cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut”, a declarat directorul general al Vodafone Romania, Murielle Lorilloux, într-un comunicat remis Profit.ro.
Vodafone România este o divizie a grupului britanic Vodafone Group și al doilea operator local de telefonie mobilă după numărul de clienți și cifra de afaceri.