Veniturile UPC Romania au crescut cu aproape 10% în S1, la 339,5 milioane de lei

Veniturile UPC Romania au crescut cu aproape 10% în S1, la 339,5 milioane de lei
scris 5 aug 2016

UPC România a înregistrat în primul semestru venituri de 339,5 milioane de lei, în creștere cu 9,8% față de iunie 2015, când acest indicator a atins 309,2 milioane de lei, potrivit datelor operatorului de cablu TV remise Profit.ro.

Ĩn al doilea trimestru al acestui an, compania a obținut venituri de 170,8 milioane de lei, de la 155,4 milioane de lei în perioada aprilie – iunie 2015.

Urmărește-ne și pe Google News

Ĩn moneda americană, veniturile operatorului român au totalizat în primul semestru 84,3 milioane de dolari, comparative cu 77,6 milioane de dolari în intervalul ianuarie – iunie 2015.

În trimestrul doi al acestui an, UPC Romania a consemnat venituri de 42,9 milllioane de dolari, de la 38,7 millloane de dolari ĩn T2 2015.

UPC România, membră a grupului american Liberty Global, susține că, în urma investițiile realizate, rețeaua companiei acoperă 2,672 milioane de case, în urcare cu aproximativ 10% față de iunie 2015.

Datele Liberty Global arată că operatorul român avea 1,25 milioane de clienți la finele primului semestru al acestui an, cu 4,4% mai mulți față de iunie 2015, dar similar cu nivelul atins la 31 martie.

Eșec al taxelor auto introduse în timp de guverne: Numărul mașinilor second hand aduse din străinătate crește înfloritor CITEȘTE ȘI Eșec al taxelor auto introduse în timp de guverne: Numărul mașinilor second hand aduse din străinătate crește înfloritor

În ultimele 12 luni, iunie 2015 – iunie 2016, numărul de abonamente a crescut cu 10,7%, la 2,18 milioane. Față de luna martie a acestui an, avansul este mai redus, de 1,5%.

Segmentul serviciilor de telefonie fixă a înregistrat cel mai bun rezultat, sporul față de iunie 2015 fiind de 32%, la 432.900.

Totodată, și serviciile de acces la Internet au contribuit semnificativ la creșterea portofoliului de abonamente al operatorului. Astfel, la finele lunii iunie a acestui an, UPC România a consemnat o creștere anuală a abonamentelor de 11,2%, la 512.300.

Operatorul a obținut rezultate bune și pe zona serviciilor de televiziune prin satelit, cu un plus de 10,3% față de iunie 2015, la 344.900, nivel însă inferior comparativ cu luna martie a acestui an, când portofoliul număra 345.600 de clienți.

Televiziunea digitală a urcat cu 8,6%, la 617.300 de clienți, în timp ce segmentul analogic a coborât cu 8,8%, la 274.600.

UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicații prin cablu de pe piața locală, cu venituri de 142,4 milioane de euro în 2015, în creștere cu 9% față de anul precedent..

Operatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.

BCR a obținut un profit net de 636 milioane lei în primul semestru, în creștere cu 5% CITEȘTE ȘI BCR a obținut un profit net de 636 milioane lei în primul semestru, în creștere cu 5%

Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom).

Compania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 300 de localități.

În 2015, afacerile operatorului au crescut cu 9%, la 536,1 milioane de lei, iar pierderile au urcat cu 11,4%, la 230,3 milioane de lei, potrivit datelor disponibile pe pagina web a Ministerului Finanțelor Publice.

viewscnt
Afla mai multe despre
upc
venituri
dinamica