Veniturile Orange România, liderul pieței locale de telefonie mobilă, au atins 513 milioane de euro în primul semestru al anului, în creștere cu 7,8% față de rezultatul din intervalul ianuarie – iunie 2016.
În intervalul aprilie-iunie, operatorul a realizat venituri de 266,8 milioane de euro, în creștere cu 11% față de perioada similară a anului trecut.
Creșterea a fost susținută de performanța serviciilor mobile și a vânzărilor de dispozitive mobile, precum și de evoluția serviciilor convergente, se arată într-un comunicat al companiei remis Profit.ro.
La 30 iunie, Orange România avea 10.08 milioane de clienți pentru serviciile de telefonie mobilă și fixă, de la 9,846 milioane de utilizatori la finele primului semestru al anului 2016.
CITEȘTE ȘI Poșta își caută director general. Candidații trebuie să fi condus companii profitabile în ultimii 5 ani, MBA-ul este un plusÎn trimestrul al doilea din 2017 comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior, traficul total de internet mobil s-a dublat, iar cel 4G a crescut de 4 ori, menținându-se ritmul de creștere din trimestrul precedent.
La sfârștul lunii precedente, 2,6 milioane de clienți utilizau serviciile Orange 4G, cu 65% mai mulți comparativ cu cel de-al doilea trimestru al anului 2016. Această tendință crescătoare este susținută de investițiile continue în rețeaua 4G, atât la nivel de dezvoltare a tehnologiei, cât și de extindere a acoperirii, Orange devenind primul operator cu acoperire 4G 100% la nivel urban.
Un alt factor ce a contribuit la creșterea traficului și a numărului de utilizatori 4G au fost vânzările accelerate de smartphone-uri 4G, care au înregistrat un avans de 15%.
CITEȘTE ȘI Nu scăpăm de sauna din autobuzele RATB. Abia lansată, licitația pentru 400 noi autobuze, afacere de 112 milioane euro, a și fost contestată, de importatorul producătorului turc BMCÎn egală măsură, dispozitivele conectate la smartphone au menținut un ritm accelerat de creștere de 151% în prima jumătate a acestui an, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, potrivit operatorului.
“Această tendință s-a observat și pentru Smart Home, unde adopția serviciului a crescut de patru ori în primul semestru din 2017 comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent”, se mai spune în comunicat.
La 30 iunie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra 351.000 clienți, în urcare cu 15,3% față de aceeași perioadă din 2016.
Serviciile fixe în bandă largă aveau 124.000 de abonați la finele trimestrului doi.
Numărul de descărcări și actualizări ale aplicației Orange TV Go a atins 2,3 milioane la finalul celui de-al doilea trimestru din 2017, în creștere cu 21% față de aceeași perioadă a anului trecut.
CITEȘTE ȘI Frații Pavăl, fondatorii Dedeman, renunță la cumpărarea clădirilor de birouri AFI 4 și 5Numărul mediu lunar de utilizatori activi ai aplicației în prima jumatate a anului 2017 a crescut cu 83% față de primele 6 luni ale anului 2016, pe fondul îmbunătățirii experienței de utilizare a aplicației si al interesului deja confirmat pentru consumul de servicii video pe dispozitive mobile.
Orange România este parte a grupului francez Orange.