Vânzările de produse premium cresc. Afacerile Miele România au depășit 30 milioane de lei în 2017, cu aproape 24% mai mult față de anul precedent

Vânzările de produse premium cresc. Afacerile Miele România au depășit 30 milioane de lei în 2017, cu aproape 24% mai mult față de anul precedent

Loredana Butnaru, director general Miele Romania

scris 18 ian 2018

Miele, producător german de electrocasnice de lux, a înregistrat în 2017 o creștere a vânzărilor de 23,7% pe piața din România, la 30,3 milioane de lei, potrivit datelor anunțate de companie.

În 2016, vânzările au crescut cu 56%, la 24,5 milioane de lei.

Urmărește-ne și pe Google News

Compania explică avansul vânzărilor prin investițiile în noul magazin din Constanța și primul Miele Shop in Shop din Capitală, alături de premierele tehnologice aduse pe piața din România.

“Creșterea de anul trecut s-a bazat atât pe extinderea din țară, cât și pe încrederea dovedită pe care clienții o au în calitatea produselor Miele. Un client care achiziționează prima dată un aspirator, de exemplu, va reveni și pentru o mașină de spălat sau un cuptor cu abur”, afirmă directorul general al Miele Romania, Loredana Butnaru.

Marelvi, cel mai mare distribuitor român de electronice și electrocasnice, și-a ridicat profitul cu peste 46% CITEȘTE ȘI Marelvi, cel mai mare distribuitor român de electronice și electrocasnice, și-a ridicat profitul cu peste 46%

Ea a adăugat că, în acest an, compania va deschide un nou showroom și va continua extinderea portofoliul de produse cu noi echipamente Miele – aspiratoare fără sac și aspiratoare robot, dar și o nouă game de hote.

“Astfel, ne propunem să creștem cifra de afaceri până la 35 de milioane de lei”, a spus reprezentantul Miele Romania.

Numărul de produse achiziționate de către clienții români a crescut față de 2016, pe primul loc fiind aspiratoarele (6.500 de bucăți în 2017, +8,3% față de 2016), mașinile de spălat rufe și uscătoare (3.200 de bucăți în 2017, +60% față de 2016) și mașinile de spălat vase (600 de bucăți în 2017).

În topul echipamentelor achiziționate în 2017 au intrat și cuptoarele cu abur și espressoarele, alături de cafeaua marcă proprie Miele, lansată anul trecut.

După 8 ani de pierderi, suedezii de la Electrolux, printre cei mai mari producători de electrocasnice la nivel mondial, au trecut pe plus în România și acordă dividende CITEȘTE ȘI După 8 ani de pierderi, suedezii de la Electrolux, printre cei mai mari producători de electrocasnice la nivel mondial, au trecut pe plus în România și acordă dividende

Cel mai scump produs vândut de Miele România în 2017 a fost combina frigorifică Master Cool, în valoare de aproximativ 35.000 de lei.

Echipamentul permite refrigerarea separată a alimentelor, prin intermediul sertarelor cu micro-climate, cu reglaj independent al umidității.

Produsele de întreținere, accesoriile și consumabilele au reprezentat 5% din totalul vânzărilor în 2017.

Compania are în România o fabrică dezvoltată de la zero, în județul Brașov, pe care a inaugurat-o în 2009, în urma unei investiții de 24 de milioane de euro. În fabrica de la Brașov sunt produse componente electronice.

EXCLUSIV Înalta Curte de Casație și Justiție ar putea fi sesizată cu un recurs în interesul legii care să tranșeze problema creditelor în franci elvețieni CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Înalta Curte de Casație și Justiție ar putea fi sesizată cu un recurs în interesul legii care să tranșeze problema creditelor în franci elvețieni

În afară de unitatea din România, producătorul german mai are fabrici în Germania, Austria, Cehia și China.

Printre competitorii Miele pe piața electrocasnicelor de lux sunt Franke sau Hotpoint Ariston.

Miele este unul dintre cei mai mari producători de echipamente electrocasnice din lume, cu peste 18.000 de angajați, prezent în 47 de țări prin subsidiarele proprii de vânzări și în 50 de țări prin intermediul distribuitorilor și importatorilor.

În anul financiar 2016/2017 a obținut vânzări de 3,71 de miliarde de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
miele
romania
vanzari