Producătorul german al electrocasnicelor de lux Miele a deschis un al doilea magazin în București, în zona Dorobanți, într-un nou format – Miele Point, în care a investit 100.000 de euro.
Cu un design minimalist, magazinul se întinde pe o suprafață de 100 de metri pătrați și expune toate categoriile de produse Miele disponibile în România de la accesorii și consumabile, până la espressoare, mașini de spălat rufe și vase, uscătoare, sisteme de călcat, uscătoare, frigidere și electrocasnice încorporabile.
“Am vrut să deschidem acest magazin în Dorobanți, în special pentru clienții noștri din zonă, pentru a nu mai fi necesară deplasarea lor la Miele Center din Piața Presei Libere. Pe lângă oportunitățile de vânzare oferite de zonă, magazinul a fost deschis așadar și pentru a oferi accesibilitate. Ne dorim să fim mai aproape de clienții noștri, ori de câte ori aceștia au nevoie de noi”, a declarat Loredana Butnaru, director Miele România.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Miele a inaugurat în ultimii trei ani cinci magazine în mai multe orașe din țară. Extinderea rețelei de magazine face parte din planul de business pe termen lung pe care compania l-a început în urmă cu trei ani, odată cu relocarea showroom-ului din Otopeni în Piața Presei din București.
În prezent, Miele are o rețea de 30 de parteneri și 70 de magazine în România, care se înscriu în trei categorii: parteneri Miele exclusiv, în cadrul cărora sunt comercializate doar electrocasnicele brandului, rețele de magazine specializate în vânzările de mobilier de lux, dar și rețele și magazine independente de electroIT. Produsele Miele pot fi găsite și pe magazinul online eMAG Marketplace.
Miele România a înregistrat anul trecut afaceri de 15,6 milioane de lei, în creștere cu 65% de la 9,5 milioane de lei în 2014, ca urmare a avansului pieței și reorientării consumatorilor către produsele din segmentul superior de preț.
Pe lângă magazine, Miele deține și în România și o fabrică de componente la Brașov, inaugurată în anul 2009, investițiile totale ale grupului german de atunci și până în prezent ridicându-se la 30 milioane euro.
Printre competitorii Miele pe piața electrocasnicelor de lux se numără brandurile Franke și Hotpoint Ariston.
Fondată în 1899, compania Miele aparține de atunci familiilor Miele și Zinkann, ajunse la a patra generație: Markus Miele și Reinhard Zinkann.