Piața locală a gadgeturilor smart a cunoscut în ultimii ani una dintre cele mai spectaculoase evoluții din segmentul produselor electronice, arată eMAG, care estimează că numai vânzările de ceasuri inteligente și brățări fitness se vor dubla în acest an în România comparativ cu 2015, la peste 75.000 unități.
Pe lângă acestea, au crescut și vânzările de gadgeturi Smart Home, precum alarmele și senzorii cu infraroșu, yalele electromagnetice sau prizele inteligente.
”Diversificarea gamei de produse și prețurile accesibile pentru publicul general sunt câteva dintre motivele care au dus la avansul accelerat al pieței de wearables la nivel local. Estimăm că, în viitorul apropiat, Apple va lansa oficial pe piața din România Apple Watch, iar acest lucru va duce cu siguranță la o creștere a vânzărilor pe întreaga categorie. Preconizăm că, în maxim 3 ani, piața locală va atinge pragul de aproximativ 200.000 unități vândute”, spune Stejara Pircan, Commercial Director Hard Lines eMAG.
CITEȘTE ȘI eMAG Marketplace găzduiește produsele a 1.000 de magazine, care generează 25% din vânzările totaleConform estimărilor eMAG referitoare la întreaga piață de wearables, în 2015 s-au vândut cumulat peste 35.000 de smartwatch-uri și brățări fitness, iar ceasurile inteligente au reprezentat 75% din total.
eMAG a fost fondat în 2001 de antreprenori români, printre care Iulian Stanciu, care mai deține 23,61% din companie, iar restul revine grupului sud-african Naspers, prin Intervision (Services) Holdings BV - 76,38%.
Retailerul este prezent și în Bulgaria, Ungaria și Polonia.