Un sfert dintre consumatorii online consideră interacțiunea virtuală la fel de autentică precum cea directă

Un sfert dintre consumatorii online consideră interacțiunea virtuală la fel de autentică precum cea directă
scris 15 mar 2016

Aproape un sfert dintre consumatorii online (23%) consideră interacțiunile virtuale la fel de autentice precum cele în care întâlnești persoana față în față, potrivit unui studiu GfK derulat în 22 de țări. Doar 15% dintre cei chestionați nu sunt de acord cu această afirmație.

Oportunitățile pentru interacțiuni virtuale sunt tot mai frecvente în viața de zi cu zi - fie că este vorba despre conferințe video, interacțiunea video în timpul convorbirii telefonice cu ajutorul funcției “face-timing” de pe smartphone, chat-ul de Facebook și de WhatsApp sau chiar explorarea orașelor, a restaurantelor sau a muzeelor, utilizând opțiunea de vizionare a străzilor oferită de Google Maps sau aplicația 3D-Panorama.

Urmărește-ne și pe Google News

Acordul cu afirmația că interacțiunile virtuale pot fi la fel de potrivite precum cele directe crește la cei cu vârsta cuprinsă în intervalele 20 - 29 de ani și 30 - 39 de ani, la 28%, respectiv 27%. Aceasta îi poziționează înaintea adolescenților, care sunt următoarea generație cea mai "orientată spre lumea virtuală", cu 22%.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Android va avea un mod multi-tasking complet CITEȘTE ȘI Android va avea un mod multi-tasking complet

În mod așteptat, acordul cu această afirmație scade vertiginos în rândul generațiilor mai în vârstă. Unul din cinci (20%) dintre cei cu vârsta cuprinsă între 50 și 59 de ani nu sunt de acord că interacțiunile virtuale pot fi la fel de bune ca atunci când ești în contact direct cu o persoană, în comparație cu doar 15% care au votat opusul. Mulți dintre cei cu vârsta de peste 60 de ani nu sunt de acord - aproape o treime (27%), în timp ce doar unul din zece (11%) spun că sunt de acord.

Brazilia și Turcia se află în topul listei consumatorilor online care cred în autencitatea interacțiunilor virtuale, cu o treime (34%) în fiecare țară susținând acest lucru. Ele sunt urmate de Mexic (28%), China (27%) și Rusia (24%).

Topul celor care nu sunt de acord că virtualul poate înlocui interacțiunile față în față se află Germania, cu aproape o treime (32%) dintre consumatorii online. Aceasta este urmată de Suedia - 29%, de Cehia și Belgia - 26%, Olanda și Marea Britanie - 23%.

viewscnt
Afla mai multe despre
online
gfk
studiu
consumatori