UPC România, parte a grupului american Liberty Global, a înregistrat venituri de 168,8 milioane lei în primul trimestru al acestui an, în creștere cu 4,2% față de martie 2018.
La 31 martie, numărul abonamentelor (RGU) a ajuns la un total de 2.089 milioane pe toate segmentele de business, respectiv televiziune, internet și telefonie. Față de aceeași perioadă a anului trecut, compania are un total de 19.500 abonamente noi. La sfârșitul orimului trimestru al acestui an, UPC România are un număr total de 961.700 clienți.
Operatorul și-a extins aria de acoperire a serviciilor digitale cu 49.600 de case, ajungând la 3,126 milioane de gospodării din România.
CITEȘTE ȘI UPC România a închis 2018 pe minus la clienți și pe plus la abonamente"Observăm o apetență tot mai mare pentru serviciile digitale cu valoare adăugată – viteze superioare de internet prin Wi-Fi, grilă extinsă de canale TV, conținut sportiv de calitate, precum și echipamente avansate", spune Mihnea Rădulescu, CEO UPC România.
Pe segmentul de internet, UPC a adăugat 6.900 de noi abonamente față de martie 2018, UPC furnizând astfel de servicii către 594.200 de clienți.
Televiziunea digitală a atins și depășit un reper important: peste 700.000 de clienți, cu 28.300 de noi abonamente adăugate în ultimul an.
Baza de abonamente a crescut cu peste 4% față de perioada similară a anului 2018, ajungând la un total de 708.400 de clienți.
Segmentul de voce (telefonie fixă) a înregistrat o creștere anuală de 6%, în trimestrul I 2019, compania având o bază de 581.100 clienți cu servicii de telefonie (33.300 de clienți noi).