UNIQA în România la 9 luni: subscrieri și profit în creștere

UNIQA în România la 9 luni: subscrieri și profit în creștere
scris 25 nov 2019

Cele două companii din România ale grupului austriac UNIQA au încheiat primele nouă luni ale anului 2019 cu prime subscrise totale de 73,4 milioane de euro, în creștere cu 6% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Asigurările non-auto au rămas principalul motor de creștere, menținându-și trendul ascendent, cu o creștere de două cifre procentuale comparativ cu aceeași perioadă din 2018. În zona asigurărilor de viață, rezultatele pozitive au fost susținute, în continuare, de creșterea vânzărilor de produse tradiționale.

Urmărește-ne și pe Google News

Pe segmentul auto, strategia companiei a rămas definită de limitarea impactului asigurărilor obligatorii de răspundere civilă (RCA) asupra portofoliului, în timp ce polițele facultative de tip CASCO au continuat să susțină creșterea profitabilă a companei în zona clienților retail.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Profitul cumulat al celor două companii se menține la nivelul de 1,7 milioane de euro, nivel de peste trei ori mai mare față de aceeași perioadă a anului trecut.

Infuzie rapidă: Ergo Asigurări de Viață, cu în­rău­tățirea indicatorilor financiari, aduce aproape 24 milioane de lei pentru menținerea solvabilității CITEȘTE ȘI Infuzie rapidă: Ergo Asigurări de Viață, cu în­rău­tățirea indicatorilor financiari, aduce aproape 24 milioane de lei pentru menținerea solvabilității

UNIQA Asigurări a raportat în perioada analizată o majorare a primelor de 27% pe segmentul de asigurări non-auto, comparativ cu aceeași perioada a anului anterior, înregistrând prime subscrise în valoare de 24,6 milioane de euro pe aceasta linie de activitate.

La nivel agregat, toate liniile de business ale companiei au generat prime de 59,9 milioane de euro, cu 8% mai mult față de septembrie 2018.

UNIQA Asigurări de Viață a consemnat prime de 13,5 milioane de euro, creșterea fiind de 2% față de septembrie 2018, susținută de avansul vânzărilor de produse tradiționale.

“Rezultatele din zona asigurărilor de viață sunt, cu certitudine, un motor de creștere durabilă pentru UNIQA în România", a precizat Valentin Coroiu, șeful UNIQA Asigurări de Viață.

Allianz-Țiriac Asigurări va avea doi directori generali adjuncți. Directorul financiar a fost avansat CITEȘTE ȘI Allianz-Țiriac Asigurări va avea doi directori generali adjuncți. Directorul financiar a fost avansat

În primele nouă luni din acest an, cei doi asigurători au înregistrat o scădere a costurilor administrative de 2,9% față de aceeași perioadă a anului anterior.

"Optimizarea constantă proceselor și implementarea de soluții digitale (...) sunt priorități importante în cadrul strategiei noastre de dezvoltare durabilă, iar impactul acestora se reflecta în rezultatele înregistrate de UNIQA și în primele nouă luni din 2019, prin reducerea nivelului costurilor administrative”, a declarat Paul Cazacu, vicepreședinte UNIQA Asigurări.

Grupul austriac UNIQA Insurance Group operează pe piața românească din 2008, prin UNIQA Asigurări. Doi ani mai târziu, UNIQA a început operațiunile pe piața asigurărilor de viață.

Cu aproximativ 40 de companii în 18 tari și aproape 20.000 de angajați, UNIQA furnizează servicii de asigurări pentru 10 milioane de clienți.

viewscnt
Afla mai multe despre
uniqa
prime subscrise