ULTIMA ORĂ Telekom Romania majorează din nou tarifele

ULTIMA ORĂ Telekom Romania majorează din nou tarifele
scris 23 ian 2020

Clienții rezidențiali ai grupului Telekom România vor plăti, începând cu 1 martie 2020, cu 2 lei (TVA inclus) în plus pentru fiecare serviciu fix (internet, TV și voce) și pentru fiecare abonament mobil. Această ajustare nu se aplică prețurilor pentru echipamentele contractate, terminalele sau echipamentele fixe închiriate. De asemenea, majorarea nu se aplică serviciului de telefonie fixă, în cazul în care acesta este singurul tip de serviciu contractat de la Telekom Romania.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată pe Profit Insider

"În contextul creșterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicații, precum și pentru a asigura în continuare viabilitatea economică, compania Telekom Romania este nevoită să modifice condițiile de furnizare a serviciilor de comunicații electronice și să majoreze o parte din tarifele serviciilor de comunicații din portofoliul său. Această modificare este influențată și de creșterea costurilor în toate sectoarele de business, în peisajul economic actual. (...) În acest context, clienții noștri vor continua să beneficieze de servicii de înaltă calitate, la prețuri competitive", este argumentul companiei, aflată într-un context al discuțiilor pentru vânzarea afacerilor locale.

Urmărește-ne și pe Google News
Surpriză: Vivre Deco, unul dintre cei mai mari retaileri online de home&deco din Europa Centrală și de Est (ECE), vine la bursă CITEȘTE ȘI Surpriză: Vivre Deco, unul dintre cei mai mari retaileri online de home&deco din Europa Centrală și de Est (ECE), vine la bursă

"Suntem încrezători că nivelul de calitate a serviciilor furnizate va compensa această ajustare de prețuri", mai transmite Telekom.

În toamnă, Telekom România a majorat din nou prețurile unor abonamente, după o altă creștere operată în primăvară și argumentată atunci prin creșterea costurilor asociate furnizării serviciilor de comunicații.

În ianuarie anul trecut, și RCS&RDS a anunțat că majorează tarifele lunare la anumite servicii Digi, începând cu luna martie, argumentându-și decizia și prin necesitatea de a reacționa la creșterea continuă a costurilor pe care le suportă, clienții care nu acceptă noile tarife având dreptul de a renunța la respectivul/respectivele servicii în termen de 30 de zile, fără plata vreunei penalități sau despăgubiri.

Anterior, Digi Communications criticase Ordonanța de Urgență 114/2018 privind o serie de măsuri fiscale adoptată la finele anului trecut de Guvern, arătând că aceasta este nefavorabilă dezvoltării sectorului de comunicații electronice și de energie din România, în condițiile în care crește semnificativ, fără o consultare corespunzătoare și fără vreo justificare serioasă, povara fiscală asupra operațiunilor din aceste sectoare, restricționând astfel investițiile și afectând clienții.

Și Vodafone, și Orange au scumpit în primăvară abonamentele.

La finele anului 2018, înainte ca documentul să fie avizat de Guvern, marii jucători telecom s-au unit, în premieră, și au criticat Guvernul pentru aceste măsuri, arătând că sunt majorate taxe la un nivel excesiv și blocant, care vor fi o povară pentru toți utilizatorii de internet, telefonie și TV.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.

viewscnt
Afla mai multe despre
telekom
tarife
majorare