Vodafone România, al doilea jucător local de telefonie mobilă, va aloca în acest an fonduri masive pentru investițiiile în rețea, comparabile cu suma cheltuită în perioada Connex, a declarat directorul general al Vodafone Romania, Ravinder Takkar, în cadrul unei întâlniri cu presa.
“În urma cu doi ani, Vodafone România a avut unul dintre cele mai mari bugete de investiții în rețea, ca parte a programului Spring derulat la nivel de grup, suma fiind și mai mare pentru anul 2015. În acest an, bugetul pentru investiții va crește din nou și va fi mai mare față de 2015, comparabil cu perioada Connex”, a spus Takkar, fără mai multe detalii.
Potrivit lui Takkar, numărul de locații (site-uri) în care au fost amplasate antene și echipamente telecom a crescut în ultimii doi cu 50%, pentru a susține creșterea extraordinară a traficului de date în rețea. De altfel, mai mult de jumătate din clienții Vodafone Romania dețin un telefon intelligent (smartphone).
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Vodafone Romania (fosta Mobifon) și-a început activitatea în anul 1997, când a fost lansat prima rețea națională de telecomunicații de generația a doua (2G) sub brandul Connex.
Grupul britanic a cumpărat operatorul român în anul 2005, al cărui brand a fost shimbat un an mai târziu.
Vodafone România a înregistrat, în anul fiscal 2015 – 2016, care s-a încheiat la 31 martie, venituri din servicii de 688,4 milioane de euro, în creștere cu 5,6% față de perioada similară.
În anul fiscal 2014 - 2015, veniturile operatorului au scăzut cu 6,7%, la 656,6 milioane de euro.
La finele lunii martie, compania avea 9,12 milioane de clienți, de la 8,65 milioane în martie 2015.
Cifra include utilizatorii serviciilor mobile, ai serviciilor de voce ș internet fix și M2M (machine to machine).