Vodafone România a înregistrat, în anul fiscal 2015 – 2016, care s-a încheiat la 31 martie, venituri din servicii de 688,4 milioane de euro, în creștere cu 5,6% față de perioada similar, a anunțat operatorul de telefonie mobile.
În anul fiscal 2014 - 2015, veniturile operatorului au scăzut cu 6,7%, la 656,6 milioane de euro.
Din datele grupului britanic Vodafone reiese că subsidiara din România a consemnat în intervalul decembrie 2015 - martie 2016 venituri de 174,8 milioane de euro, comparativ cu 173,9 milioane de euro în perioada septembrie 2015 - decembrie 2015 și 172,9 milioane de euro în intervalul iunie - septembrie 2015.
La finele lunii martie, compania avea 9,12 milioane de clienți, de la 8,65 milioane în martie 2015. Cifra include utilizatorii serviciilor mobile, ai serviciilor de voce ș internet fix și M2M (machine to machine).
Față de decembrie 2015, portofoliul de utilizatori a crescut cu 18.853.
Din numărul total de clienți, 8,461 milioane sunt utilizatori ai serviciilor mobile, față de 8,463 milioane la finele lunii decembrie 2015..
Abonații serviciilor Vodafone reprezentau 41,1% din baza de clienți, iar utilizatorii de cartele 58,9%.
Utilizatorii serviciilor pre-plătite au crescut cu 0,8 puncte procentuale față de aceeași perioadă a anului precedent.
Venitul mediu pe utilizator (ARPU) mobil al Vodafone Romania a ajuns la 6,2 euro, de la 6 euro în martie 2015.
Consumul de date mobile a crescut cu 131,9% în trimestrul încheiat la 31 martie, comparativ cu anul anterior.
Vodafone România este o divizie a grupuluI britanic Vodafone, cu divizii în 26 de țări, 57 de rețele partenere în întreaga lume și operațiuni de broadband fix în 17 țări.
La 31 martie, Vodafone avea 462 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 13,4 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix.
În România, subsidiara Vodafone este al doilea jucător după numărul de clienți și cifra de afaceri, după Orange Romania și înaintea Telekom Mobile Communications Romania (fost Cosmote) și RCS&RDS.