Vodafone România a pierdut, cu drept de apel, un proces cu un client căruia i-a imputat o plată suplimentară de peste 1.000 de euro pentru servicii de roaming și trafic de date, fiind acum obligată să îi achite daune morale de 3.000 lei, dacă decizia nu va fi schimbată la un eventual apel.
Vodafone România, o divizie a grupului britanic Vodafone și al doilea operator local de telefonie mobilă după nivelul afacerilor și portofoliului de clienți, i-a cerut în plus, în factură, unei persoane fizice din Galați 15,45 euro+TVA, sub formă de cost suplimentar apeluri roaming, și 983 euro+TVA, drept cost suplimentar aferent datelor mobile.

Clientul a refuzat să achite factura care i-a fost pusă în față și s-a adresat justiției. După ce au contactat Oficiul pentru Protecția Consumatorilor Galați, judecătorii i-au dat dreptate clientului și au obligat Vodafone să îi plătească acestuia 3.000 de lei, ca daune morale. Vodafone trebuie să achite și 1.111 lei cheltuieli de judecată.
Operatorul telecom are însă posibilitatea de a depune apel la această decizie.