Revista Super Bravo Girl își încetează apariția în România. Directorul Ringier: Nu există publicitate pe acest segment

Revista Super Bravo Girl își încetează apariția în România. Directorul Ringier: Nu există publicitate pe acest segment
scris 15 mar 2017

Revista bilunară pentru adolescente Super Bravo Girl își încetează apariția în România, ultimul număr al publicației fiind distribuit în 14 martie, iar o treime din echipa publicației a fost implicată de Ringier într-un nou proiect online, noizz.ro, potrivit directorului general al companiei, Mihnea Vasiliu.

”În pofida tirajului, care nu era atât de rău, cifrele nu ieșeau, pentru că nu există publicitate pe segmentul acesta și revista pierdea bani. Noi eram parteneri cu Bauer, adică Ringier avea 50%, Bauer 50% și a fost o decizie luată împreună, dar cumva determinată și de compania Bauer, care s-a retras din proiect și noi nu am preluat partea lor din acțiuni. Am închis pur și simplu proiectul din cauza pierderilor”, a afirmat Mihnea Vasiliu, pentru News.ro, precizând că publicația vindea aproximativ 12.000 de exemplare.

Urmărește-ne și pe Google News

Directorul general al Ringier a mai spus că o treime din echipa care a lucrat la conținutul revistei Super Bravo Girl a fost implicată într-un nou proiect al companiei, noizz.ro, lansat pe 1 martie.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

”Avem un alt proiect și o parte din oameni participă la un proiect pe care l-am lansat, online, dar încă fără un marketing foarte agresiv. Proiectul a fost lansat pe 1 martie. Cred că o treime din oamenii de pe conținut au fost preluați, ceilalți din păcate nu au mai fost preluați și a trebuit să îi restructurăm”, a precizat Vasiliu.

Revista Academia Cațavencu își încetează apariția în varianta tipărită, după 27 de ani CITEȘTE ȘI Revista Academia Cațavencu își încetează apariția în varianta tipărită, după 27 de ani

Despre noizz.ro, directorul general al Ringier a spus că este un proiect adresat unui segment de public premium, cu vârste cuprinse între 25 și 35 de ani.

”E un proiect adresat unui target premium între 25 și 35 de ani, deci practic unui public premium urban cu un mix de conținut general – de la știri serioase, hard news, până la entertainment, going out”, a mai precizat Mihnea Vasiliu.

Site-ul revistei, bravonet.ro, trimite utilizatorii către noul proiect Ringier, noizz.ro.

Potrivit cifrelor de difuzare aferente perioadei octombrie - decembrie 2016 publicate de Biroul Român de Audit Transmedia, revista Super Bravo Girl a vândut 8.694 de exemplare. 

viewscnt
Afla mai multe despre
super bravo
revista
print
online
publicitate