Compania Națională Poșta Română își anunță clienții care, în perioada stării de urgență, au de ridicat trimiteri de la oficiile poștale, că termenul de păstrare a acestora este de 10 zile în cazul celor expediate din UE și de 30 de zile pentru cele primite din afara UE.
”Compania Națională Poșta Română amintește tuturor clienților care, în perioada stării de urgență, au de ridicat trimiteri de la oficiile poștale, că termenul de păstrare a acestora este de 10 zile pentru trimiterile intracomunitare și de 30 de zile pentru cele extracomunitare. Compania se află în discuții cu partenerii instituționali pentru a prelungi termenele de păstrare a trimiterilor în subunitățile poștale sau pentru a găsi soluții de a le distribui direct clienților și a evita, astfel, deplasarea acestora, pentru siguranța lor și a angajaților.r”, transmite Poșta Română.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Poșta Română arată că, încă de la începutul situației create de pandemia cu coronavirus, compania s-a adaptat și a încercat, zilnic, să găsească soluții pentru a veni în sprijinul clienților, screie News.ro.
”Compania a reușit, astfel, să limiteze interacțiunea acestora cu salariații poștali, iar aceștia să fie cât mai puțin expuși riscului de îmbolnăvire. În plus, Poșta Română a venit cu o serie de măsuri pentru a limita timpul petrecut în subunitățile poștale și a recomandat clienților ca, în interior, să nu se afle mai mult de două persoane la ghișeu, în timp ce restul clienților au fost rugați să aștepte în afara oficiului poștal”, mai arată compania.
De asemenea, pentru a preveni și a limita eventuala răspândire a virusului Covid-19, compania a recomandat ca distanța dintre persoane să fie limitată la 2 metri.
„Suntem mai mult decât oricând aproape de clienții și angajații noștri, în această perioadă dificilă. Siguranța și sănătatea acestora este pe primul loc pentru noi. Așa cum ne-am luat angajamentul, ne adaptăm la evoluția situației pentru a găsi soluții să depășim cu bine această perioadă. Încercăm să identificăm soluții de a reduce, pe cât posibil, contactul direct între oameni și, în același timp, să menținem funcționarea optimă a serviciilor companiei”, a declarat Horia Grigorescu, directorul general al Poștei Române.
El precizează că Poșta Română depune toate eforturile pentru a-și continua activitatea economică, în beneficiul clienților. Aceștia au la dispoziție atât serviciile de coletărie clasică, cât și serviciile de curierat rapid (Prioripost), iar oficiile poștale au program de lucru în intervalul orar 10.00 – 18.00.