Numărul utilizatorilor de mobile va fi mai mare decât al celor de conturi bancare și apă curentă. Tendințele în afaceri vor fi anunțate la WeLoveDigital.forum de ministrul Comunicațiilor și cei mai puternici jucători în business

Numărul utilizatorilor de mobile va fi mai mare decât al celor de conturi bancare și apă curentă. Tendințele în afaceri vor fi anunțate la WeLoveDigital.forum de ministrul Comunicațiilor și cei mai puternici jucători în business
scris 26 mar 2017

Numărul total de smartphone-uri (inclusiv phablets) va depăși, până în 2021, jumătate din numărul de dispozitive și conexiuni la nivel mondial, iar numărul utilizatorilor de telefoane mobile va fi mai mare decât al celor de conturi bancare și apă curentă, conform proiecțiilor în domeniu. Tendințele care vor guverna industria digitală în următorii ani vor fi anunțate în 4-5 Aprilie, la WeLoveDigital.forum, de către ministrul Comunicațiilor și cei mai puternici jucători în business.

Schimbările în domeniul digital se petrec cu rapiditate, iar în ultimii ani asistăm la o adevărată revoluție prin inovație. Digitalizarea a devenit astfel, o prioritate pentru toate industriile, pe fondul avansului tehnologic rapid, schimbând modele de business sau consolidându-le pe cele tradiționale.

Urmărește-ne și pe Google News

Ultimele date, incluse în al 11-lea raport anual Cisco VNI (Visual Networking Index™ Global Mobile Data Traffic Forecast) pentru perioada 2016-2021, relevă că urcarea puternică a numărului de utilizatori mobili, smartphone-uri și conexiuni Internet of Things (IoT), precum și îmbunătățirea vitezei în rețea și consumul de conținut video pe mobil vor conduce la creșterea traficului de date mobile de șapte ori în următorii cinci ani.

Până în 2021, numărul utilizatorilor de telefoane mobile (5,5 miliarde) va fi mai mare decât al celor de conturi bancare (5,4 miliarde), apă curentă (5,3 miliarde) sau telefonia fixă (2,9 miliarde).

Estimări ale evoluției traficului până în 2021: 

• Traficul mobil de date va reprezenta 20% din traficul IP total – în creștere, față de 8% din traficul IP total în 2016. 

• 1,5 dispozitive mobile pe cap de locuitor. Aproape 12 miliarde de dispozitive mobile conectate (față de 8 miliarde, respectiv 1,1 dispozitive pe cap de locuitor în 2016), inclusiv module M2M. 

• Vitezele de conexiune în rețeaua mobilă vor crește de trei ori, de la 6,8 Mbps în 2016,  la 20,4 Mbps până în 2021.

• Conexiunile Machine-to-machine (M2M) vor reprezenta 29% (3,3 miliarde) din totalul conexiunilor mobile – de la 5% (780 de milioane) în 2016. M2M va fi tipul de conexiune mobilă cu cea mai rapidă creștere, pe măsură ce aplicațiile globale Internet of Things (IoT) continuă să-și facă simțite efectele în segmentul consumer și mediul de business.

• 4G va susține 58% din totalul conexiunilor mobile până în 2021 – de la 26% în 2016 și va reprezenta 79% din traficul total de date mobile.

• Numărul total de smartphone-uri (inclusiv phablets) va fi de peste 50% din numărul de dispozitive și conexiuni la nivel mondial (6,2 miliarde) – de la 3,6 miliarde în 2016.

Traficul în rețelele 5G va reprezenta 1,5% din traficul total de date mobile până în 2021. Totodată, conexiunile 5G vor genera de 4,7 ori mai mult trafic decât o conexiune medie 4G și de 10,7 ori mai mult trafic decât o conexiune medie 3G.

Mediul online a devenit, astfel, pentru multe companii cel mai important canal de comunicare, dar și un mijloc de a exersa tendințele în materie de online. De la comunicarea pe Facebook, Instagram sau Snapchat la crearea de aplicații prin care oamenii pot face cumpărături mai ușor, plătind cu smartphone-ul, marii jucătorii se străduiesc să țină pasul cu schimbările tehnologice și încearcă să devină cât mai prezenți în ochii consumatorilor, să fie aproape de ei, consolidându-și imaginea.

Așadar, ce urmează în domeniul digital?

În 4-5 aprilie, la hotel World Trade Center, va fi organizată, sub umbrela profit.ro, o nouă ediție WeLoveDigital.forum , un eveniment în care companii inovatoare în tehnologie, antreprenori, profesioniști în  online, advertiseri, mass-media se întâlnesc pentru a explora tendințele care vor guverna industria digitală în următorii ani.

Detalii suplimentare pot fi aflate AICI

De la Digital Transformation și Sharing economy la programe Smart-City, de la eCommerce și Online Banking la Conținut și Comunicare cu digital natives sau de la Securitatea business-urilor online și UX la SEO și Attribution Modelling , WeLoveDigital.forum va asigura accesul la cele mai noi tendințe și inovații în domeniul digital acoperind subiecte fierbinți pentru orice business online interesat să ajungă la clienții săi mai repede și mai targetat.

Participanții WeLoveDigital.forum vor avea ocazia de a învăța mai multe despre promovarea și creșterea unui business în mediul online de la o serie de specialiști din România și UK.  Augustin Jianu, Ministrul  Comunicațiilor și Societății Informaționale; Cristian Pațachia Sultănoiu, Development & Innovation Manager, Orange Romania; Nicoleta Schroeder, General Manager Uber Romania; Ana Sipciu, Industry Manager Google Romania; Mihai Patrascu, CEO, evoMag ; Cosmin Golea, Ecommerce Manager, Mobexpert; Bogdan Lupu, Head of digital, Carrefour Romania Marian Ignat, Director Digital Banking BCR; Robert Anghel, Director Digital Channels, ING Bank; Dorin Pena, Director General, Cisco România; Adi Paun, Online Marketing Manager & Development Project Manager, Carturesti.ro sunt doar câțiva dintre speakerii ce vor împărtăși audienței instrumente și strategii care îi vor ajuta să devină cât mai prezenți în ochii clienților și ai partenerilor de afaceri.

Cu peste 20 ani de experiență în domeniul digital și mii de ore de consultanță și training pentru clienți ca British Airways, Ryanair, Conde Nast, Hearst, Guardian Media Group, Time Inc, Publicitas, Mindshare, IAB UK &Ireland, Telegraph Media Group, Steve Thompson revine în România pentru a susține un workshop de Attribution Modeling.  În cadrul acestui workshop, Steve va prezenta audienței un set de reguli care determină cum se împarte “meritul” pentru o conversie între toate “touchpoint-urile” prin care a fost atins un utilizator până în momentul conversiei, reguli foarte importante în deciziile de investiții.

WeLoveDigital.forum vine cu un concept complex, cele două zile de eveniment îmbinând paneluri, sesiuni de dezbateri cu workshop-uri și o expoziție destinată celor interesați să își promoveze business-ul și să atragă noi parteneri de afaceri. Și nu în ultimul rând, participanții vor avea posibilitatea să fie prezenți fie la CONFERINȚĂ (4 aprilie), fie la WORKSHOP-URILE de a doua zi (Attribution Modelling, Telling your story in a visual way; Mobile Usability. Improve your mobile user experience using real-world evidence; Engaging with digital Natives. From Content to Digital Communication; SEO) în funcție de timpul pe care îl au la dispoziție și de subiectele care îi interesează cel mai mult.

În plus, cei care se înscriu până pe 30 martie  la workshop-urile din 5 aprilie pot beneficia de 30% discount daca completează codul promotional WLD17 în formularul de înscriere de pe pagina de eveniment! Programul forumului este disponibil pe site-ul evenimentului. Pentru înscrieri și informații suplimentare, accesează pagina dedicată. Oricât de multe știi despre Internet și afaceri digitale și orice vrei să obții, WeLoveDigital.forum te va ajuta să ajungi acolo mai rapid și mai eficient!

WeLoveDigital.forum… and You Should Too!

Detalii suplimentare pot fi aflate AICI

viewscnt
Afla mai multe despre
telefoane
smartphone