British American Tobacco (BAT) România a lansat în România, în premieră pentru Europa, glo™, cel mai nou produs de încălzire a tutunului destinat fumătorilor adulți. Acesta va fi un produs care va concura IQOS, produsul similar al Philip Morris, care a produs la fabrica sa de la Otopeni și exportat deja rezerve de tutun destinate IQOS.
Prețul promoțional la prima achiziție a dispozitivului, împreună cu 10 pachete de Kent Neostiks, este de 200 de Lei. Un pachet de Kent Neostiks va fi comercializat la un preț comparabil cu cel al unui pachet de țigarete (17 lei).
România este prima țară din Uniunea Europeană în care British American Tobacco lansează glo™. Produsul este comercializat și în Japonia.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
glo™ este un dispozitiv care încălzește - nu arde – stickuri din tutun la aproximativ 240 °C. Deoarece în cazul glo™ nu există ardere, așa cum se întâmplă în cazul țigărilor tradiționale, utilizarea glo™ are potențialul de a fi mai puțin riscantă decât fumatul, susține BAT.
glo™ nu produce fum, ci emite vapori de tutun.
CITEȘTE ȘI Philip Morris a exportat primele rezerve de tutun pentru dispozitive IQOS produse în Româniaglo™ va fi utilizat împreună cu Kent Neostiks™, stickuri din tutun asemănătoare vizual țigaretelor, dezvoltate exclusiv pentru glo™ de către specialiști în tutun pentru a oferi consumatorilor gustul autentic al tutunului, fără a implica ardere. Kent Neostiks vor fi disponibile în trei arome diferite: „Bright Tobacco” (aromă de tutun), „Citric Mix” (aromă de citrice) și „Fresh Mix” (mentol).
British American Tobacco este liderul pieței de tutun din România, cu o cotă de piață de 55%, brandul Kent reprezentând circa un sfert din consumul total la nivel național.
În ultimii ani, BAT a mai lansat și alte produse, precum produse de vapat și de încălzire a tutunului, pe 16 piețe la nivel global, precum Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Coreea de Sud, Rusia, Franța, Italia și Japonia.