Doar 30% familii din România și-au permis anul trecut să își cumpere haine noi, o treime nu și-au plătit la timp întreținerea, numai 18% și-au permis o săptămână de concediu

Doar 30% familii din România și-au permis anul trecut să își cumpere haine noi, o treime nu și-au plătit la timp întreținerea, numai 18% și-au permis o săptămână de concediu
scris 17 sep 2017

O persoană a cheltuit, în medie, 227,16 lei, anul trecut, pentru articole și produse pentru îngrijire personală, reiese dintr-o publicație a Institutului Național de Statistică (INS), transmisă la solicitarea Agerpres.

Proprietarii firmelor cu flote de transport apasă pedala afacerilor, soluțiile digitale permit dezvoltarea business-ului CITEȘTE ȘI Proprietarii firmelor cu flote de transport apasă pedala afacerilor, soluțiile digitale permit dezvoltarea business-ului
Urmărește-ne și pe Google News

Astfel, anul trecut, o persoană a plătit 1,58 lei, pe lună, în medie, pentru săpun de toaletă, 9,37 lei pentru articole de parfumerie și cosmetică și 7,98 lei pentru alte articole pentru îngrijire personală.

În ceea ce privește cheltuielile pentru îmbrăcăminte, o persoană a folosit, în medie, 283,68 lei, anul trecut. Din punct de vedere al cheltuielilor lunare, 16,79 lei au mers pe confecții, 4,04 lei pe tricotaje și 2,11 lei pe ciorapi. În gospodăriile cu un copil s-au folosit, în medie, 29,32 lei lunar pe persoană pentru îmbrăcăminte, iar în cele cu 4 copii sau mai mulți — 13,8 lei.

Rețeaua de magazine Z, care vinde haine pentru copii cu semnătura \ CITEȘTE ȘI Rețeaua de magazine Z, care vinde haine pentru copii cu semnătura "by Andreea Esca", își restrânge drastic activitatea după 13 ani

De asemenea, pentru încălțăminte, un român a cheltuit, în medie, 245.52 lei. Doar 30,2% familii din România și-au permis anul trecut să își cumpere haine noi, o treime dintre gospodăriile din România nu și-au plătit la timp întreținerea locuinței și doar 18,1% și-au permis o săptămână de concediu cu venitul total net lunar realizat.

viewscnt
Afla mai multe despre
haine
cosmetice