Carrefour România a majorat, de la 1 februarie, cu procente între 16% și 21% salariile pentru 95% dintre angajații de bază din hipermarketurile și supermarketurile din rețea, a anunțat compania, care arată că 2016 este un moment decisiv de creștere pentru companie.
Decizia, luată împreună cu sindicatele și reprezentanții angajaților din magazine, face parte din noua strategie de dezvoltare, menționează Carrefour. Creșterile salariale medii, aplicabile începând cu 1 februarie 2016, cu 6 luni înainte de data la care acestea aveau loc de obicei, variază între 16% și 21 %, în funcție de strategiile de dezvoltare regională și sectorială.
”Carrefour anunță 2016 ca un moment decisiv de creștere, prin extinderea și diversificarea ofertei, serviciilor, dar și infrastructurii de magazine, confirmată și de semnarea acordului de achiziție a societății Billa România”, arată retailerul.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Salariații Carrefour primesc și tichete de masă în valoare brută de aproximativ 197 lei/lună, asigurare de sănătate, primă de vacanță, prime de fidelitate, cupoane de magazin pentru sărbătorile de Paște, Crăciun sau pentru alte evenimente speciale, ajutoare financiare și zile de concediu suplimentare pentru evenimente deosebite din viețile angajaților.
Parte a grupului francez Carrefour, rețeaua din România numără 189 de magazine, dintre care 29 hypermarketuri Carrefour, 106 supermarketuri Market, 43 magazine de proximitate Express, 10 magazine de proximitate Contact și un magazin online. De asemenea, retailerul mai deține și 4 magazine Supeco.
Carrefour are peste 9.000 de angajați în România.