Comisarul șef adjunct al Protecției Consumatorilor Buzău, Cornelia Galer, afirmă că au apărut consumatorii care nu plătesc. Aceștia merg la restaurant cu pliculețul cu păr, unghie sau muscă, mănâncă trei sferturi din porție și apoi „pun din pliculeț ce trebuie”.
Cornelia Galer a spus că de cele mai multe ori sunt întemeiate reclamațiile și că există persoane care folosesc acest instrument pentru a beneficia gratuit, spre exemplu, de o masă la restaurant.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„De regulă se dovedesc întemeiate aceste reclamații. Sunt și unele neîntemeiate. Ca să înțelegem așa cam ce se întâmplă în piață, s-a format deja o clasă de consumatori care trăiesc neplătind.
Adică de regulă sunt persoane tinere care au asupra lor pliculețe cu fir de păr, unghie, muscă, vierme sau mai știu eu ce, se duc în restaurante sau pe terase, comandă, mănâncă jumătate sau trei sferturi, pun acolo din pliculeț ce trebuie, fac poză, fac reclamație”, a mai precizat Cornelia Galer, citată de Agerpres.