Este vorba despre: bd. Gheorghe Magheru, bd. Nicolae Bălcescu, bd. I.C. Brătianu, bd. Metalurgiei, bd. Mărășești, bd. Theodor Pallady, bd. Corneliu Coposu, precum și în Piața Victoriei, Piața Unirii, pe șos. Nicolae Titulescu, bd. Regele Mihai I al României, bd. Basarabia, Calea Vitan și Mihai Bravu.
'În Centrul Vechi au fost remediate zonele cu piatră cubică, iar următoarea etapă vizează intervenții pe zonele cu pavaj de granit de pe 21 de străzi, pentru un traseu pietonal sigur și stabil.
Marcajele rutiere au fost refăcute în: Piața Arcului de Triumf, Calea Victoriei, șos. Nicolae Titulescu, bd. Regele Mihai I, bd. Gheorghe Magheru, bd. Nicolae Bălcescu, str. Turda, bd. Schitu Măgureanu, șos. Colentina, str. Popa Nan, str. Matei Voievod etc., pentru vizibilitate și ordine în trafic', anunță primarul interimar.
Lucrările includ refacerea pavajului pe Calea Victoriei, bd. Gheorghe Magheru, bd. I.C. Brătianu și bd. Nicolae Bălcescu. Se lucrează, de asemenea, pe bd. Nicolae Grigorescu la carosabil și pe șos. Fundeni (trotuare și carosabil), iar pe străzile Băcani și Academiei se execută lucrări la trotuare.






'Acest program este parte dintr-o abordare consecventă: intervenții regulate, coordonate și orientate spre funcționarea corectă a orașului, în fiecare sezon', a menționat Bujduveanu.
Potrivit cercetării, la nivel european, Paris a devenit cel mai bun oraș din Europa pentru pedalare și deplasare independentă în cazul copiilor, scrie Agerpres. Clasamentul întocmit de rețeaua europeană non-guvernamentală Clean Cities are pe următoarele locuri orașe ca Amsterdam, Anvers, Bruxelles, Lyon și Helsinki.
Capitala României ocupă locul 34 din 36 în primul clasament european al orașelor prietenoase cu copiii la capitolul mobilitate, cu scorul de 2,2/30 (calificativ F).
'Bucureștiul are zero 'străzi școlare' amenajate lângă cele 169 de școli primare din București. Doar 25% din rețeaua rutieră este sub limita de 30 km/h, față de aproape 90% la Paris.
Pistele protejate pentru biciclete au o lungime de 25 km (1% din rețeaua de străzi), de 30 de ori mai puțin decât la Helsinki', se menționează într-un comunicat de presă al Asociației 2Celsius.
Ierarhia se bazează pe date oficiale colectate de Clean Cities în colaborare cu ONG-uri și autorități locale din țările analizate.
Pe durata studiului au fost analizați trei indicatori care reflectă îndeaproape recomandările ONU și ale altor experți pentru orașe și mobilitate prietenoase copiilor - un grup deosebit de vulnerabil: străzi școlare la școli primare, piste de biciclete protejate și limite urbane de viteză de 30 km/h, care reduc poluarea și accidentele.













