Retailerul german Lidl intră pe piața serviciilor turistice din România și va lansa în 15 iunie un magazin online prin care va vinde vacanțe. Reprezentanții companiei au declarat pentru Profit.ro că, pentru oferirea pachetelor turistice pe www.lidl-tour.ro, Lidl va colabora cu TUI TravelCenter și Karpaten Turism.
În aprilie, Lidl și-a extins obiectul secundar de activitate cu activități ale agențiilor turistice.
”Pentru oferirea pachetelor turistice care vor fi disponibile de la jumătatea lunii iunie pe www.lidl-tour.ro, Lidl va colabora cu TUI TravelCenter și Karpaten Turism. Printre destinațiile incluse pe lista ofertelor Lidl Tour la lansare se numără: Delta Dunării, Grecia, Bulgaria, Spania, Turcia, Italia, India, Maroc, Republica Dominicană, dar și alte destinații din România, precum Mamaia sau Predeal”, au arătat, la solicitarea Profit.ro, reprezentanții Lidl.
CITEȘTE ȘI În anul reținerii patronului de către DNA, afacerile și pierderile UTI Grup au crescut”Ca o urmare firească a dezvoltării Lidl în România și din dorința de a ne surprinde în mod constant clienții cu oferte inedite, aducem pe piața românească Lidl Tour. Prin pachetele turistice pe care le promovăm, dorim să le oferim românilor posibilitatea de a se bucura de călătorii minunate alături de cei dragi, din care să se întoarcă cu un bagaj plin de momente frumoase”, a declarat Frank Wagner, președintele Consiliului de Conducere Lidl România.
Lidl mai oferă serviciul de turism Lidl Tour și în Germania, Austria, Elveția (Lidl-Reisen), Olanda (Lidl-Reizen) și Italia (Lidl-Viaggi).
Vacanțele disponibile prin Lidl Tour vor putea fi rezervate și achiziționate exclusiv online, pe www.lidl-tour.ro, și prin intermediul hotline-ului dedicat, 0800 896 242.
Ofertele Lidl Tour vor putea fi consultate începând cu 15 iunie în cadrul unei broșuri dedicate, cu apariție lunară, disponibilă în toate magazinele Lidl din țară, pe site-ul www.lidl-tour.ro, dar și pe pagina de Facebook a magazinului online cu vacanțe.
CITEȘTE ȘI Asirom va asigura CASCO parcul auto al Poștei pentru un milion de leiKarpaten Turism este cel mai mare operator de incoming din România pe circuite în țară, litoral și croaziere. Este reprezentant în România al concernului internațional Neckerman și este deținut de profesorul Gheorghe Mărginean, care este și decanul facultății de Zootehnie.
Tui Travel Center este o franciză a TUI în România, deținută de omul de afaceri Dragoș Anastasiu, care oferă servicii de outgoing.
Și grupul german Rewe este prezent pe piața românească cu serviciile de turism, oferite de agenția Dertour.
Retailerul german Lidl a înregistrat anul trecut în România, cu o rețea de 192 magazine, o cifră de afaceri netă de 4,72 miliarde de lei (1,062 miliarde de euro), în creștere cu 21,5% comparativ cu 2014, și un profit net de 172 milioane de lei (38,7 milioane ede uro), de 2,8 ori mai mare, potrivit situațiilor financiare depuse la Ministerul Finanțelor Publice.
Astfel, retailerul a intrat anul trecut în top trei retaileri din România, după rețeaua soră Kaufland și grupul francez Carrefour și depășind Metro Cash&Carry.
CITEȘTE ȘI Un miliardar din Emirate a plătit 4,9 milioane de dolari pentru a avea cifra 1 pe plăcuța de înmatriculare a mașiniiLidl a intrat pe piața locală în 2010, când a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus. În prezent, compania a ajuns la o rețea de 195 de magazine la nivel național, de la începutul anului deschizând trei magazine noi.
Retailerul este parte a grupului german Schwarz, care mai deține în România rețeaua de hipermarketuri Kaufland, liderul pieței locale de retail cu afaceri de 2 miliarde euro.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Europa, care activează în 26 de țări europene, cu peste 10.000 de magazine și mai mult de 170.000 de angajați.
Cu sediul în Neckarsulm, în sudul Germaniei, Lidl este deținut de miliardarul Dieter Schwarz, cel mai bogat om de afaceri din Germania.