Grupul german Rewe vrea să ajungă la o rețea de 200 de magazine Penny Market în România până la sfârșitul anului și să modernizeze 50 din cele existente, începând cu toate unitățile din București și Oradea. Noul design va fi implementat în toate magazinele din rețea până la sfârșitul anului 2018.
Astfel, compania ar urma să deschidă 25 de magazine în acest an, în prezent rețeaua numărând 175 de unități.
La sfârșitul anului trecut, acționarii au decis ca activitatea grupului să se concentreze în viitor pe dezvoltarea business-ului de discount, după vânzarea supermarketurilor Billa grupului Carrefour.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
”Focusul nostru este pe de o parte identificarea oportunităților oferite de expansiunea organică și, pe cealaltă parte, optimizarea și dezvoltarea continuă a rețelelor de distribuție”, a declarat Daniel Gross, Managing Director Rewe România.
Magazinele care vor fi modernizate vor cuprinde o varietatate mare de produse, soluții „ready to eat”, specialități de panificație și patiserie, produse internaționale, produse disponibile la vrac și o zonă produse de non-food.
Grupul german a deschis primul magazin pe piața locală în anul 2005, iar alături de cele 175 de magazine Penny Market, mai operează în România 8 magazine XXL Mega Discount.
Rewe România a înregistrat anul trecut cea mai mare creștere a afacerilor dintre cele cinci piețe unde grupul german Rewe este prezent, de 13,8%. În 2014, Rewe România a avut afaceri de 2,3 miliarde de lei (524 milioane de euro) și un profit net de 11,3 milioane de lei (2,5 milioane de euro).