Societatea Națională de Radiocomunicații (SNR), cel mai mare jucător local în domeniul broadcasting-ului (difuzare și transport programe radio și TV), a înregistrat în primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 133,2 milioane de lei, în urcare cu 8% față de iunie 2020. Profitul net al operatorului a avansat cu 70,3%, la 18,9 milioane de lei, se arată într-un document al operatorului analizat de Profit.ro.
Și veniturile totale au crescut cu 8%, la 136,9 milioane de lei, peste dinamica cheltuielilor, care au avansat cu 0,8%, la 114,1 milioane de lei.
Numărul mediu al salariaților a scăzut cu 18, la 1.204.
CITEȘTE ȘI Digi Communications trece pe profitÎn 2020, SNR a obținut un profit net de 10,3 milioane de lei, de la 11.692 lei în anul precedent, la un volum al afacerilor de 252,1 milioane de lei, comparativ cu 256,3 milioane de lei în 2019.
SNR este cel mai mare jucător local în domeniul broadcasting-ului (difuzare și transport programe radio și TV). De asemenea, sub brandul Radiocom, SNR este furnizor de rețele și servicii de comunicații, transfer de date și Internet.