Radiocom, cel mai mare jucător local în broadcasting, afaceri mai mari și pierdere în primele șase luni

Radiocom, cel mai mare jucător local în broadcasting, afaceri mai mari și pierdere în primele șase luni
Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 13 sep 2023

Societatea Națională de Radiocomunicații (SNR), cel mai mare jucător local în domeniul broadcasting-ului (difuzare și transport programe radio și TV), a înregistrat în primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 134,5 milioane de lei, în urcare cu 1,9% față de iunie 2022. Compania a intrat pe minus, pierderea ridicându-se la 4,14 milioane de lei, de la un profit net de 2,43 milioane de lei la mijlocul anului trecut, se arată într-un document al operatorului analizat de Profit.ro.

Veniturile totale au crescut cu 3,75%, la 140,06 milioane de lei, sub dinamica cheltuielilor, care au avansat cu 9,4%, la 144,91 milioane de lei.

Urmărește-ne și pe Google News

Numărul mediu al salariaților a scăzut cu 4%, la 1.161.

EXCLUSIV Bitdefender va investi în startup-uri din zona securității cibernetice din Europa. O nouă firmă a fost înființată CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Bitdefender va investi în startup-uri din zona securității cibernetice din Europa. O nouă firmă a fost înființată

În 2022, SNR a consemnat o pierdere netă de 17,99 milioane de lei, de la un profit net de 19,7 milioane de lei, la un volum al afacerilor de 276,5 milioane de lei, comparativ cu 271,1 milioane de lei în 2021.

SNR este cel mai mare jucător local în domeniul broadcasting-ului (difuzare și transport programe radio și TV). De asemenea, sub brandul Radiocom, SNR este furnizor de rețele și servicii de comunicații, transfer de date și Internet.

Operatorul este controlat integral de stat, prin Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID).

viewscnt
Afla mai multe despre
snr
radiocom
afaceri
rezultat