Poșta lansează licitația pentru introducerea sistemului de alertare a clienților prin SMS, mișcare anunțată în toamnă de Profit.ro

Poșta lansează licitația pentru introducerea sistemului de alertare a clienților prin SMS, mișcare anunțată în toamnă de Profit.ro
scris 9 mar 2018

Poșta Română a lansat licitația pentru servicii de notificare prin mesaje scrise (SMS) a clienților despre data, ora, și/sau după caz suma rambursului și numărul de telefon al curierului care le aduce colete transportate prin intermediul poștei, parte a planului de redresare prezentant de Profit.ro în toamna anului trecut.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Ofertele vor fi deschise la 21 martie. Contractul a fost estimat la 450.000 lei, fără TVA, pentru o perioadă de 12 luni.

Urmărește-ne și pe Google News

Prin caietul de sarcini, Poșta Română a anticipat că vor fi trimise 100.000 SMS-uri/lună.

Poșta nu scapă de amenda ANCOM pentru întârzieri în livrarea corespondenței CITEȘTE ȘI Poșta nu scapă de amenda ANCOM pentru întârzieri în livrarea corespondenței

Din noiembrie 2017, operatorul poștal național a simplificat modul de completare a informațiilor de pe documentul de prezentare a coletului poștal intern, facilitând accesul la completare prin intermediul unei aplicații informatice disponibilă pe pagina web a CNPR.

“Aceasta este prima etapă în modernizarea produsului colet poștal intern, urmând ca în primul semestru al acestui an să se asigure destinatarilor prin SMS, posibil și prin e-mail, conform solicitărilor clienților”, se arată într-un document al companiei.

Pentru acest an, Poșta își mai propune să continue acțiunile de informatizare a rețelei de oficii poștale, informatizarea fluxului tehnologic afferent mandatelor poștale și furnizarea electronică a semnăturii de primire a destinatarului pentru trimiterile din clasa Express, prin dotarea curierilor cu PAD-uri.

După ce Telekom a rupt înțelegerea cu Poșta, operatorul poștal anunță că a achitat o parte din datorii CITEȘTE ȘI După ce Telekom a rupt înțelegerea cu Poșta, operatorul poștal anunță că a achitat o parte din datorii

În septembrie 2017, Poșta Română a anulat, înainte de termenul de primire a ofertelor, licitația pentru cumpărarea de servicii de transmitere de SMS-uri către clienții care utilizează serviciile poștale și trebuie informați cu privire la data și ora livrării trimiterilor poștale adresate, precum și la valoarea rambursului care trebuie achitată la primirea acestora. Motivul? Operatorul a uitat să specifice, în caietul de sarcini al licitației, numărul maxim de mesaje scrise care urmează să fie transmis.

Ulterior publicării anunțului de participare la licitație, pe 18 august 2017, și în urma analizării solicitărilor de clarificări transmise de operatorii telecom, Poșta a constatat că lipsa cantității de servicii împiedică potențialii ofertanți să redacteze o ofertă financiară justă și realistă.

Poșta Română este controlată de Ministerul Comunicațiilor – 75% și Fondul Proprietatea – 25%.

În 2016, afacerile companiei au crescut cu 2,4%, la 1,135 miliarde de lei, iar profitul net a atins 10,45 milioane de lei, de la o pierdere de 34,01 milioane de lei în 2015.

viewscnt
Afla mai multe despre
posta
sms
licitatie
clienti
informare
colete
curier