Platforma cehă de fashion online Glami, intrată în iunie 2017 în România, anunță că în primele două luni ale anului a avut, pe piața locală, vânzări de peste 1 milion de euro pentru parteneri.
În luna ianuarie a avut cu 60% mai mulți vizitatori decât într-o lună obișnuită, ceea ce a dus la vânzări de peste 500.000 euro pentru parteneri, respectiv peste 8.000 de comenzi noi.
Luna februarie a înregistrat peste 6.000 de comenzi și mai mult de 4 milioane de sesiuni de shopping. Reprezentanții companiei spun că au avut cu 70% mai mult trafic de pe platforme mobile în februarie față de ianuarie 2018.
Glami România a înregistrat și o creștere a numărului de magazine de fashion online românești, cele mai importante înregistrări fiind Nissa, Andreea Raicu Shop și Sneakerstudio.ro.
CITEȘTE ȘI Investiție de 130.000 euro în prima fabrică românească de clătite ready made, sub brandul ClatetteRomânii se focusează pe categoriile tradiționale, cum sunt rochii, cizme și genti, dar și pe accesorii ca teniși, ceasuri, ochelari de soare, bijuterii, papuci și multe altele, spune Ioana Oprea, Marketing Manager Glami România.
Glami România a fost a opta țară în care catalogul online de fashion a fost lansat. InspiGroup, compania mamă, a crescut în 4 ani de la o echipă de 4 oameni la peste 150 de angajați în 9 țări.