Ministrul Transporturilor, despre TAROM: Să nu mai vorbim de companie tot timpul cu un oftat. Când ar deveni profitabilă

Ministrul Transporturilor, despre TAROM: Să nu mai vorbim de companie tot timpul cu un oftat. Când ar deveni profitabilă
scris 8 iun 2021

Ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, a declarat că TAROM ar putea deveni profitabilă în 2025, dar și că își dorește că nu se mai vorbească despre aceasta ”cu un oftat”, ci cu mândrie, deoarece este un brand de țară.

”Industria aviatică a fost lovită cumplit de pandemie (...) TAROM nu are o problemă numai cauzată de pandemie, are niște probleme structurale pe care noi cu toții le știm, s-a vorbit în spațiul public de 10-15 ani. Pandemia a fost picătura care a umplut paharul și atunci nu a mai avut de ales România, decât să restructureze această comanie. Și este o companie foarte importantă pentru România, este o companie foarte importantă pentru rutele deservite de pe Aeroportul Otopeni. Există un plan prin care se va reduce undeva în zona de o mie de angajați,  o uniformizare a flotei cu doar două tipuri de aeronave, o optimizarea rutelor. Lucrurile merg OK din punctul acesta de vedere”, a declarat Cătălin Drulă, la TVR 1.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Cristian Bărhălescu, Organizația Mamaia-Constanța: Litoralul este pregătit să facă față oricăror restricții, la prețuri bune. Statul trebuie însă să sprijine un sector vital, nu a investit nici în toalete! CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Cristian Bărhălescu, Organizația Mamaia-Constanța: Litoralul este pregătit să facă față oricăror restricții, la prețuri bune. Statul trebuie însă să sprijine un sector vital, nu a investit nici în toalete!

Drulă a adăugat că planul inițial prevedea redresarea companiei până în 2029, un termen mult prea lung, arată news.ro.

”Am discutat cu Consiliul de Administrație să prezentăm un plan la Comisie când credem noi înșine în el. Primele planuri pe care le-am avut pe masă au fost cu revenirea la profitabilitate în 2029, ori asta nu e un lucru foarte serios. Nu cred că e corect să faci planuri pe un termen atât de lung pentru revenirea  la profitabilitate”, a mai declarat Drulă.

Prima zi din iulie vine cu noi schimbări pe piața energiei electrice. Asigură-ți un preț fix avantajos pentru anul contractual următor CITEȘTE ȘI Prima zi din iulie vine cu noi schimbări pe piața energiei electrice. Asigură-ți un preț fix avantajos pentru anul contractual următor

Ministrul Transporturilor este de părere că un termen mai realist este anul 2025.

”Sper ca în 2025 să avem o companie despre care să nu mai vorbim... până la urmă e o companie cu care trebuie să ne mândrim, e un brand vechi al României, ne oferă un serviciu milioanelor de cetățeni. Vreau să scoatem acest gen de companii din zona în care vorbim despre ele tot timpul cu un oftat. Să vorbim cu mândrie”, a declarat Cătălin Drulă.

Grupul Tinmar și-a propus susținerea în continuare a invesțiilor în sectorul energiei regenerabile, atât prin achiziția de parcuri funcționale cât și prin dezvoltarea unor noi proiecte CITEȘTE ȘI Grupul Tinmar și-a propus susținerea în continuare a invesțiilor în sectorul energiei regenerabile, atât prin achiziția de parcuri funcționale cât și prin dezvoltarea unor noi proiecte

Transportatorul aerian național TAROM estimează pierderi de 230,13 milioane lei în acest an, la jumătate față de cele raportate în anul 2020, de 431,3 milioane lei. Veniturile totale preconizate pentru acest an sunt de 1,19 miliarde lei, aproape duble față de 2020. De asemenea, potrivit scenariului standard, considerat cel mai realist, anul 2024 ar fi anul în care rutele ajung profitabile, iar anul 2023 ar fi anul în care fluxurile de numerar devin pozitive.

viewscnt
Afla mai multe despre
tarom
ministru