FOTO "Legendele nu mor niciodată". Tricourile cu Trump, produse în China, devin un succes în comerțul online după tentativa de asasinat

FOTO "Legendele nu mor niciodată". Tricourile cu Trump, produse în China, devin un succes în comerțul online după tentativa de asasinat
Profit.ro
Profit.ro
scris 15 iul 2024

Tentativa de asasinare a lui Donald Trump a generat o frenezie a mărfurilor online care prezintă o imagine a candidatului la președinția SUA imediat după ce a fost împușcat, însoțită de sloganuri precum "Bulletproof" ("Antiglonț"), "Legends Never Die" ("Legendele nu mor niciodată"), "Grazed but not Dazed" ("Atins, dar nu doborât"), "Shooting Makes Me Stronger" ("Gonțul mă face mai puternic"), relatează Reuters.

Cu prețuri cuprinse între 9 și 40 de dolari, tricourile inscripționate cu imagini în care Trump își ridică pumnul strâns în aer în timp ce are dâre de sânge pe față au devenit virale, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
CONFIRMARE Preluarea OTP de către Banca Transilvania, aprobată de Consiliul Concurenței CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Preluarea OTP de către Banca Transilvania, aprobată de Consiliul Concurenței
Evenimente

24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ACUE, ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania

La câteva ore după tentativa de asasinat asupra sa, companiile și vânzătorii independenți s-au grăbit să exploateze situația și să creeze sloganuri și mărfuri adaptate situației - majoritatea înfățișându-l pe candidatul republican la președinție ca fiind sfidător - în ceea ce a devenit cea mai recentă dintr-o lungă serie de produse Trump.

"(Vânzările) mi-au depășit așteptările. Nu mă așteptam ca Trump să aibă atât de mulți fani", a declarat Zhong Jiachi, 28 de ani, proprietarul Paxinico, un comerciant de îmbrăcăminte de pe Douyin, versiunea chineză a Tiktok, care în 24 de ore a vândut aproximativ 40 de tricouri cu imaginea lui Trump imediat după ce a fost împușcat.

Li Jinwei, în vârstă de 25 de ani, care vinde bunuri pe platforma Taobao a Alibaba, a declarat presei din Hong Kong că are nevoie de doar jumătate de minut pentru a produce un tricou cu Trump la fabrica sa din China. "Am pus tricourile pe Taobao imediat ce am văzut știrile despre împușcături, deși nici măcar nu le imprimasem, și în trei ore am avut peste 2 000 de comenzi atât din China, cât și din Statele Unite", a spus ea.

FOTO

Privirea lui Trump fixând camera, care apare în multe dintre produsele anterioare ce îl înfățișează, este un ecou al posturii sale caracteristice din "The Apprentice", reality show-ul de televiziune în care a jucat timp de mai mulți ani și care l-au făcut celebru. În 2023, imaginea cu Trump în postura de infractor fotografiat la poliție (mugshot) a fost transformată rapid în tricouri, pahare, căni, postere și chiar păpuși bobblehead deopotrivă de către susținător și inamici.

Sâmbătă, susținătorii și militanții au fost cuceriți rapid de imaginea lui Trump făcută imediat după ce un tânăr de 20 de ani a tras asupra sa de pe un acoperiș, iar el era scos de pe podium de agenții Secret Service având dâre de sânge pe față, dar pumnul ridicat în semn de sfidare. Fostul președinte american ținea un miting de campanie în Butler, Pennsylvania - un stat-cheie în alegerile din 5 noiembrie - când a fost luat la țintă. Din fericire, glonțul i-a atins doar ușor urechea dreaptă.

viewscnt
Afla mai multe despre
trump
asasinat
tricouri