Orange România în primul semestru: afacerile au scăzut, portofoliul de clienți a crescut

Orange România în primul semestru: afacerile au scăzut, portofoliul de clienți a crescut
scris 25 iul 2019

Orange România, liderul pieței locale de telefonie mobilă, a realizat în primul semestru al acestui an o cifră de afaceri de 534 milioane de euro, în scădere cu 2,2% față de aceeași perioadă a anului trecut, potrivit datelor anunțate de grupul de telecomunicații din Franța.

"În intervalul aprilie-iunie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 268,5 milioane de euro, în scădere cu 2,4% față de aceeași perioadă a anului trecut, în principal pe fondul modificării tarifelor de interconectare pentru apelurile de voce mobilă (Mobile Termination Rates) și al scăderii ușoare a vânzărilor de echipamente, comparativ cu cel de-al doilea trimestru din 2018", se arată într-un comunicat al companiei locale.

Urmărește-ne și pe Google News

La 30 iunie 2019, Orange România furniza servicii mobile, fixe și TV pentru 10.736.700 de clienți, în creștere cu aproximativ 2% comparativ cu finalul T2 2018.

Testarea rețelei IT a BNR la atacuri cibernetice, estimată la peste 1 milion de lei CITEȘTE ȘI Testarea rețelei IT a BNR la atacuri cibernetice, estimată la peste 1 milion de lei

Serviciile fixe au continuat evoluția pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii iunie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra peste 528.000 clienți, în urcare cu 17% față de T2 2018, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 317.700 de clienți, cu 35% mai mult față de aceeași perioadă din 2018.

Orange a continuat și în al doilea trimestru investițiile în infrastructură, ritmul extinderii acoperirii 4G ramânând constant. Astfel, la finalul lunii iunie, 97,15% din populația țării și 100% din cea urbană avea acces la cea mai extinsă rețea 4G din România.

La finalul lunii iunie, locuitorii din peste 1.000 de noi localități și orașe aveau acces la viteze de până la 500 Mbps, acoperirea 4G+ ajungând la 51,98% din populația țării.

Apetitul clienților pentru date mobile a generat o creștere de aproximativ 40% a consumului în T2 2019 comparativ cu T2 2018. De asemenea, traficul 4G a ajuns la aproximativ 82% din totalul traficului generat.

Uber lansează o nouă funcționalitate în aplicație. Cum să nu te urci...în mașina greșită CITEȘTE ȘI Uber lansează o nouă funcționalitate în aplicație. Cum să nu te urci...în mașina greșită

După lansarea din primul trimestru a cardurilor de debit Visa contactless, fizice și virtuale, plata cu telefonul prin tehnologia NFC și plata cu ceasul inteligent Fitbit sau Garmin, în luna iunie și Apple Pay a devenit disponibil clienților Orange Money. Cu Apple Pay pe iPhone, Apple Watch, iPad și Mac, clienții pot acum efectua plăți în orice țară, în magazine, restaurante, taxiuri, și oriunde există un terminal POS contactless.

Ca urmare a dezvoltărilor aduse serviciului Orange Money, numărul de utilizatori a înregistrat o creștere de 37% în T2 2019 comparativ cu T2 2018, ajungând la peste 141.000 de clienți la 30 iunie 2019.

Orange România este cel mai mare jucător local de telefonie mobilă după numărul clienților, profit net și cifră de afaceri.

viewscnt
Afla mai multe despre
orange romania
afaceri
retea
clienti