Numărul de clienti UPC Romania a crescut față de martie 2015, dar a stagnat față de finele anului trecut

Numărul de clienti UPC Romania a crescut față de martie 2015, dar a stagnat față de finele anului trecut
scris 10 mai 2016

UPC România avea 1,25 milioane de clienți la finele primului trimestru al acestui an, cu 5,7% mai mulți față de martie 2015, dar similar cu nivelul atins la finele anului trecut, reiese din datele UPC Holding BV Olanda, parte a grupului american Liberty Global.

În ultimele 12 luni, numărul de abonamente a crescut cu 11,6%, la 2,15 milioane, dar a a scăzut cu 3% față de decembrie 2015.

Urmărește-ne și pe Google News

Avansul portofoliului de abonamente față de martie 2015 a fost susținut și de creșterea organică, dar și de achizițiile realizate de operatorul telecom, care în primul trimestru au cumulat 9.900 de contracte, se arată în raport.

Anul trecut, UPC Romania a anunțat 5 achiziții de rețele, care cumulat au adus aproximativ 41.000 de clienți. Valoarea tranzacțiilor nu a fost data publicității.

Potrivit datelor anunțate de Liberty Global, segmentul serviciilor de telefonie fixă a înregistrat cel mai bun rezultat, avansul față de martie 2015 fiind de 32,7%, la 415.600.

Totodată, și serviciile de acces la Internet au contribuit semnificativ la avansul portofoliului de abonamente al operatorului. Astfel, la finele lunii martie 2016, UPC România a consemnat o creștere anuală a abonamentelor de 12,7%, la 500.600.

Operatorul a obținut rezultate bune și pe segmentul serviciilor de televiziune prin satelit, cu un plus de 9% față de martie 2015, la 345.600, nivel însă inferior comparativ cu decembrie 2015, când portofoliul număra 350.600 de clienți.

Televiziunea digitală a urcat cu 9%, la 606.700 de clienți, în timp ce televiziunea analogică a coborât cu 4,7%, la 282.200.

În așteptarea avizului Consiliului Concurenței, Carrefour intră în acționariatul Billa cu două acțiuni CITEȘTE ȘI În așteptarea avizului Consiliului Concurenței, Carrefour intră în acționariatul Billa cu două acțiuni

Potrivit datelor operatorului, evoluția pozitivă a numărului clienților și al abonamentelor s-a reflectat și în creșterea veniturilor.

Ĩn primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat venituri de peste 168,6 milioane de lei, ceea ce reprezintã o creștere cu 9,7% fațã de aproape 153,7 milioane de lei în trimestrul I al anului trecut. Ĩn dolari SUA, veniturile companiei în T1 2016 au fost de 41,4 milioane de dolari, comparativ cu 38,9 milioane de dolari în T1 2015. 

UPC România este una dintre cele mai mari companii de telecomunicații prin cablu de pe piața locală, cu venituri de 142,4 milioane de euro în 2015, în creștere cu 9% față de anul precedent..

Operatorul român este afiliat la UPC Broadband, divizia europeană a Liberty Global, una dintre cele mai mari companii de comunicații prin cablu din lume.

Principalii concurenți ai UPC România sunt RCS&RDS și Telekom.

Compania furnizează servicii de televiziune (digitală, prin satelit și analogică), internet în bandă largă și telefonie în aproximativ 300 de localități.

În 2014, afacerile operatorului au crescut cu 7,9%, la 491,96 milioane de lei, iar pierderile au coborât cu aproape 20%, la 206,77 milioane de lei, potrivit datelor disponibile pe pagina web a Ministerului Finanțelor Publice.

Cifrele aferente anului 2015 nu sunt disponibile pe pagina web a ministerului.

viewscnt
Afla mai multe despre
upc romania
clienti
servicii